La 25.5.2024 Otteluseuranta (14. kisapäivä)

  • 40 684
  • 1 185

Laitela

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja sen vaarallinen YV, Bratislavan taika
4v4 x 2, 20min. Jos ei ratkaisua, löydy rankkarit.
Näinhän se olis kyllä parempi. Tosin ymmärrettävästi on saatava ratkaisu, kun finaali/pronssipeli painaa päälle, mutta eikö näitä skaboja voisi vaikka päivällä venyttää, että alkaisivatkin jo torstaina, niin saataisiin yksi välipäivä lisää. Puolivälierät keskiviikkona, välierät perjantaina ja mitalipelit sunnuntaina. Päivä sinne tänne. "Mutta kun perjantai myy paremmin!!!"

Tai sitten vaihtoehtoisesti pelattaisiin hieman tiiviimmin alkulohkot siten, että päätöskierros oliskin jo maanantaina kisojen viimeisellä viikolla.
 

Knipexi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turku, Kupittaan puoli.
Saataa hyvinkin olla näin, mutta jos näin käy mielestäni se on sananvapauden rajoitusta. Uskoakseni minulla on aika kovat näytöt Sveitsi vs. Ukrainan tukeminen. Ne on ihan kaikkien katseltavissa netissä ja aika karua luettavaa...

Mode-edit. Kirjoittaja on asetettu väliaikaiseen kirjoituskieltoon tästä ja muista nopeaan tahtiin tuottamista off-topic viesteistään.
Ketään ei rehellisesti kiinnosta. Se, että laadukas lätkäjoukkue pelaa finaaleissa, ei meinaa sitä, että Ukrainan rintama kaatuisi - tuskinpa sinuakaan tosin kiinnostaa, kunhan moraaliposeeraat. Tätä öyhötystä voi hyvin harrastaa MP.netissä, ei jatkoajan keskustelufoorumilla.

Mitä tulee peliin (liittyy otteluseurantaan), niin olipas helvetin mahtava ottelu. Yksi jännittävimmistä näiden kisojen ajalta. Sveitsi taisteli kuin nurkkaan ajettu koira ja otti voiton, ansaitusti.
 

KovaT

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, seurannassa TPS
Tämähän on ihan täydellinen lopputulos. Olen Sveitsin kelkassa siksi että saataisiin uusi maailmanmestari. Mutta ei vituta yhtään vaikka Tsekki voittaisi koska heidän edellisestä mestaruudesta on niin pitkä aika.

Tuntuu aika kummalliselta kun finaaleissa ei pelaa Ruotsi, Kanada tai Venäjä. Ihanaa saatana.
Joo, iteki ajattelen noin ja sitten vielä nyt tsekeille kotikisoissa olis ihan ok tuo mestaruus. Ollu kiva hulina kuitenkin.
 

Hexa

Jäsen
Toi pronssipeli on paljon pahempi kun länsinaapurille en yleensä toivoisi mitalia, mutta Kanada vituttaa jääkiekkomaana vielä enemmän!
Itseänikin Kanada on ottanut päähän ainakin jostain 1994 Milanosta asti. Ehkä suurin syy on vaan se, kun ne on niin ärsyttävän hyviä ja katkerat tappiot niille vuosien varrella. Tänään olin kyllä Kanadan puolella ja olisin halunnut nähdä sen finaalissa. On se vaan kova jääkiekkomaa. Hienoa kiekkoa pelaavat parhaimmillaan, niin kuin aina. Nyt olivat yllättävän vaisuja rankkareissa, mikä ei ollut ihan totuttua Kanadaa.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
"
Itseänikin Kanada on ottanut päähän ainakin jostain 1994 Milanosta asti. Ehkä suurin syy on vaan se, kun ne on niin ärsyttävän hyviä ja katkerat tappiot niille vuosien varrella. Tänään olin kyllä Kanadan puolella ja olisin halunnut nähdä sen finaalissa. On se vaan kova jääkiekkomaa. Hienoa kiekkoa pelaavat parhaimmillaan, niin kuin aina. Nyt olivat yllättävän vaisuja rankkareissa, mikä ei ollut ihan totuttua Kanadaa.

Tuo Milano oli kyllä paha. Siinähän oli vielä välierätappio Lillehammerissakin taustalla. Ja sitten kävi sillä lailla hassusti, että Suomi hävis kaikki puolivälierät ja finaalit Kanadaa vastaan vuoden 1992 sensaation jälkeen - ennen kuin Iiro Pakarinen löi Suomen jatkoon 2014. Sittemmin on tullut jopa pari finaalivoittoakin.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Hexa

pallero

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestistä on annettu rikepiste.
Saataa hyvinkin olla näin, mutta jos näin käy mielestäni se on sananvapauden rajoitusta. Uskoakseni minulla on aika kovat näytöt Sveitsi vs. Ukrainan tukeminen. Ne on ihan kaikkien katseltavissa netissä ja aika karua luettavaa...

Mode-edit. Kirjoittaja on asetettu väliaikaiseen kirjoituskieltoon tästä ja muista nopeaan tahtiin tuottamista off-topic viesteistään.
No täällä ei tarvitse ihmetellä sananvapauden rajoja, kun muutama onneton mulkku päättää puolestasi, että olet mihin lie kallellaan, vaikka itse ovat täysiä pellejä ja niin noloja apinoita, että tällaisia ei pitäisi häkistään päästää ulos.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Harvinaista. Kanada häviää rankkarit.
Eivät ole itse asiassa pudotuspeleissä rankkareita ihan hetkeen vetäneetkään, 2017 finaalissa ja sitä edellinen taisi olla 2013 puolivälierissä. Molemmissa tuli tappio Ruotsille.
 

Hexa

Jäsen
"


Tuo Milano oli kyllä paha. Siinähän oli vielä välierätappio Lillehammerissakin taustalla. Ja sitten kävi sillä lailla hassusti, että Suomi hävis kaikki puolivälierät ja finaalit Kanadaa vastaan vuoden 1992 sensaation jälkeen - ennen kuin Iiro Pakarinen löi Suomen jatkoon 2014. Sittemmin on tullut jopa pari finaalivoittoakin.
Tosiaan vielä tuo Lillehammer aiemmin samana vuonna. Sitten monesti vielä tuomarilinja mistä Kanada ei ainakaan kärsinyt, pikemminkin voi sanoa hyötyneen monta kertaa jääkiekon suurmaana. Kanada pysyi melkoisena peikkona pitkään Suomen maajoukkueelle, varsinkin mitalipeleissä. Sittemmin tuo asia on onneksi jo korjaantunut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös