Lucky Thirteen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP, Detroit Red Wings, Manchester United
Vähän pelottaa nuo Tuokkolan liukumiset
Lähes. Turussahan mentiin ihan päin sitä itseään. Hienot matsit menossa, sitä ei käy kieltäminen.Nyt kun vielä Kerho vielä veis tämän niin olis lähes täydellinen ilta... Hienot pudotuspelit on kyllä Liigassa menossa! Peukku!
Piti vissiin mennä studioon, mutta kaverit tais karata viikonlopun viettoon.Helvetin hienoa katsoa erätauolla Hippoksen hallin tulostaulun sekuntikelloa. Olishan tähän muutakin ohjelmaa voitu järjestää.
Aikaisemmin näytettiin sentään edes ihmisiä makkarajonossa.Helvetin hienoa katsoa erätauolla Hippoksen hallin tulostaulun sekuntikelloa. Olishan tähän muutakin ohjelmaa voitu järjestää.
Helvetin hienoa katsoa erätauolla Hippoksen hallin tulostaulun sekuntikelloa. Olishan tähän muutakin ohjelmaa voitu järjestää.
Pääkanavalla studio pyörii.Piti vissiin mennä studioon, mutta kaverit tais karata viikonlopun viettoon.
Meillä oli kyllä sama.Jes pääsee kuselle.
Meillä oli kyllä sama.
Ruusu maaliin vielä kun sarja on omissa käsissä ;)Vähän pelottaa nuo Tuokkolan liukumiset
Ei mulla oo Ruudussa mitään pääkanavaa.Pääkanavalla studio pyörii.
Se makkaranmyynnin katsominen oli kyllä viihdyttävämpää.Helvetin hienoa katsoa erätauolla Hippoksen hallin tulostaulun sekuntikelloa. Olishan tähän muutakin ohjelmaa voitu järjestää.
Vaihda siihen tps-ifk peliin. Sieltä tulee asiaa ja jykylän jatkoaika.Ei mulla oo Ruudussa mitään pääkanavaa.
No perkele, TPS-Hifk pelin alta löytyy.Ei mulla oo Ruudussa mitään pääkanavaa.