TPS:llä selkeä henkinen yliote HIFK:sta, Helsingissä tulee tiukkaa. HIFK "kovempi" osasto otti tänään selkäänsä siihen malliin, että veikkaan sieltä tulevan jonkinlaisen vastineen.
5 v ryssän liigaa jäljellä.
TPS:llä selkeä henkinen yliote HIFK:sta, Helsingissä tulee tiukkaa. HIFK "kovempi" osasto otti tänään selkäänsä siihen malliin, että veikkaan sieltä tulevan jonkinlaisen vastineen.
En mä usko. Mun ranteet on terästä.Kiitokset niin TPS- kuin HIFK-kannattajille tästä otteluseurannasta. Rapatessa roiskuu niin kaukalossa kuin sen ulkopuolella. En arvosta HIFK-pelaajien (Finley, Generous etunenässä) toimia sen enempää kuin Moision toimia viime keväänä. Kovuutta ja tunteita pitää olla, mutta jotain järkeä touhuun silti voi jättää.
Ja ennen kuin joku taas nassuttaa Taavitsaisesta niin voi jokainen itse käydä kokeilemassa paljonko se tuntuu kun hakataan komposiitilla ranteille jossa ei suojia ole. Voin melkein väittää, että saattaisi jopa suuri ja mahtava @tiki10 keräillä myös hetken itseään.
Jos pari metriä yli... Godla touhusi samaa Kuopiossa.Lehtonen on hieman ylitorjunu muutamaan otteeseen.
Tää on vaan kiusallista kaikille kun meneillään on tiukka ja viihdyttävä ja lämmin sarja että täällä tää juttu menee näin ala-astemeiningiksi kannattajien kesken, koskee niin omia kuin muita.
Kiitos. Saisiko tämän saman analyysin myös venäjäksi?
Lukuisat mestaruusviirinne tod. näk.
Harmittaako? =)Kiitos. Saisiko tämän saman analyysin myös venäjäksi?
Fiksu kaveri.Ei, huhujen mukaan Jonne ei oikein kokenut ajatusta Summasesta lähiesimiehenä kovin mukavana.
Eli linja pitää? Koskaan ette ole tyytyväisiä.Oli kyllä niiin selvä koukku taas mut tuomarit jatkaa samaa paskaa...
Harmittaako? =)
Oli myös mailasta kiinnipitäminen jos tarkkoja ollaan. Parempi että jätetään nahat jakamattaOli kyllä niiin selvä koukku taas mut tuomarit jatkaa samaa paskaa...