Itse olen käsittänyt, että aikarajan sallimissa rajoissa saa liikkua niin paljon kuin haluaa. Kertokaa joku viisaampi, vaikka pitäisihän tämä vanhana molarina varmaan tietää.
Nyt mä en ymmärtänyt, Domi tiputti kiekon hanskastaan tapparan hyökkääjälle ja vihelletään käsisyöttö?
Taisi olla kiekon kuskaaminen, hautominen tjms. Käsisyöttöähän omalla alueella ei voi viheltää. Alkio kujalla, kuten Ruudun selostajat yleensäkin.
Eikö omalla alueella saanut kädellä pelata kaverille?
Onko siinä joku raja, kuinka pitkän matkan saa luistella kiekko hanskassa? Eiköhän tuo ollut se syy.
Toinen jalka on vielä molarin alueella, kun kiekko tippuu hanskasta.
Nyt sitä kuvamateriaalia! Vittuako pelillä on väliä, kun tissejä kuulemma näkyy!
Älä pety jos nyt käännätKuulostaa kiinnostavammalta kuin HIFK:n tämänhetkinen peli. Pitää vaihtaa varmaan kanavaa.
E: Ja HIFK:lle taas ylivoimaa. Pelottaa nyt tosissaan.
Ja varsinkin kun ei ole tullut niitä "plussattomia" ylivoimamaalejaSillä on nyt -5 tän kevään pleijareissa...ihan "hyvä" saldo kun HIFK on kuitenkin voittanut pelejä...
Nimenomaan. Hyvin HIFK vie peliä. Tulos taululla 0-2, mutta hienoa nähdä että 5vs5 ollaan niskan päällä. Jos olis viel kelpo yv niin tää oliskin liian ylivoimasta.Katseet kohti maanantaita?? Mitä vittua täällä horistaan,vai onko nykyisin peliaika vain 20min? Saatanan vässykät.
Totta tosiaan, hautoi ihan helvetin pitkään.Aika kauan sai hautoa kiekkoa, tuomarilta tosin myöhässä tuleva vihellys.
Suomalainen mentaliteetti. 2-0 tappioasemasta ei ole ilmeisesti mikään joukkue koskaan noussut rinnalle ja ohikin, ainakin kun katselee millainen luovutusmieliala täällä on 2-0 tilanteissa faneilla.Katseet kohti maanantaita?? Mitä vittua täällä horistaan,vai onko nykyisin peliaika vain 20min? Saatanan vässykät.
Siksihän kysyin, kun en tilannetta ymmärtänyt. Tämä oli minulle ihan uutta, tänksRULE 201 – THROWING THE PUCK FORWARD/GOALTENDER
If a goaltender throws the puck forward and the puck is first played by a teammate, the referee will stop play, and the ensuing faceoff will take place at an end zone faceoff spot nearest to where the throwing occurred.
Mutta kivahan se on katsomossa fanien mouhota ja mellastaa, vaikkeivät säännöistä mitään tiedäkään. Siitähän noille tuomareille maksetaan, että vatipäät saavat heihin purkaa työviikon turhautumisensa. Jos huomasitte, niin vasaran veskahan ei tilannetta protestoinut.
Selvä, eli pudottaa saa mutta heittää ei. Melko häilyvä raja siis tässäkin säännössä.If a goaltender throws the puck forward and the puck is first played by a teammate, the referee will stop play, and the ensuing faceoff will take place at an end zone faceoff spot nearest to where the throwing occurred.
Paremmalla viimeistelyllä tilanne olisi kuopiossa jo 0-2 tai 0-3 pelikaaneille. Kunhan nyt ei lopeteta pelaamista tähän erään niin on alettava menemään jossain vaiheessa.