La 25.2.2023 JYP - Pelicans

  • 5 547
  • 157

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Turkulaista on saanut tällä kaudella hakata kuin vierasta sikaa.

Kyllä tästä tasuri ansaittaisi ainakin
 
Suosikkijoukkue
JYP
Tässäkin asiassa katseet kääntyy penkin taakse. On käsittämätöntä ettei koko kauden aikana ole muodostunut minkäänlaista hyökkäyspelisuunnitelmaa. Joukkue pystyy parhaimmillaan hyvään kiekonhallintaan, mutta kaikki mitä tapahtuu punaviivan ylityksen jälkeen on epäorganisoitua töhötystä. Ihan sama minkäänlaista seppää keskikaistalle tulevaisuudessa hankitaan, jos tuohon tapaan lätkytellään menemään.
Jep, siellä se vastuu on. Toki jos keskikaistalle tulisi isoja vahvistuksia, se varmasti parantaisi asiaa. Sellaisia, jotka itse tietää miten peliä pelataan ja jonka peluriaivot pystyy pelin aikana luomaan tilanteita ja estämään vastustajan vastaavia.
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
No niinpä tietysti.
 

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Se oli siinä. Kolmas maali heti aloitustappion jälkeen. Jännästi nuo vaan JYPin maaliin aina pomppivat.
 

tjj67

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Liverpool
Omanpään aloitus tappio numero?
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Jep, siellä se vastuu on. Toki jos keskikaistalle tulisi isoja vahvistuksia, se varmasti parantaisi asiaa. Sellaisia, jotka itse tietää miten peliä pelataan ja jonka peluriaivot pystyy pelin aikana luomaan tilanteita ja estämään vastustajan vastaavia.
Onko Rautakarvalla ollut aina liian hyvät sentterit?
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Puutarhuri ja jälleen Seve tarjoilee!
 
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt kun yhden kerran samanaikaisesti noin 4 pelaajaa tietää mitä itse ja muut tekee niin siellä helisee :D voisiko tätä tulla vaikka lisää
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös