Slalomlalom
Jäsen
Se on taito sekin. Hienosti kaveri pelaa.Bloodilta kymmenen poikkaria putkeen ilman että pilli soi.
Se on taito sekin. Hienosti kaveri pelaa.Bloodilta kymmenen poikkaria putkeen ilman että pilli soi.
Jep, siellä se vastuu on. Toki jos keskikaistalle tulisi isoja vahvistuksia, se varmasti parantaisi asiaa. Sellaisia, jotka itse tietää miten peliä pelataan ja jonka peluriaivot pystyy pelin aikana luomaan tilanteita ja estämään vastustajan vastaavia.Tässäkin asiassa katseet kääntyy penkin taakse. On käsittämätöntä ettei koko kauden aikana ole muodostunut minkäänlaista hyökkäyspelisuunnitelmaa. Joukkue pystyy parhaimmillaan hyvään kiekonhallintaan, mutta kaikki mitä tapahtuu punaviivan ylityksen jälkeen on epäorganisoitua töhötystä. Ihan sama minkäänlaista seppää keskikaistalle tulevaisuudessa hankitaan, jos tuohon tapaan lätkytellään menemään.
Onko Rautakarvalla ollut aina liian hyvät sentterit?Jep, siellä se vastuu on. Toki jos keskikaistalle tulisi isoja vahvistuksia, se varmasti parantaisi asiaa. Sellaisia, jotka itse tietää miten peliä pelataan ja jonka peluriaivot pystyy pelin aikana luomaan tilanteita ja estämään vastustajan vastaavia.
Mietin.Miettikää jos JYP voittaisi aloituksia puolustuspäässä.
Ja JYP kuittaa heti perään.
JA hyökkäyspäässä.Mietin.
Pää räjähti.JA hyökkäyspäässä.
Kieltämättä erikoinen tuo Jasekin rangaistus, mutta saattoi mennä silti ihan sääntöjen mukaan?
25.Monesko maalin tappio on tulossa?
Emminäkään tuota tiennyt. Ja minä sentään olen käynyt muunkin koulun kuin elämäm.Vähän yksinkertainen kaveri tää selostaja.