Tämä "kitiseminen" on erotuomarien psyykkaamista ja oman jengin puolustamista mitä hyvä kapteeni tekee.
No ei kyllä ainakaan minun mielestäni kapteenin tehtävä ole mussutta joka jäähystä.
Tämä "kitiseminen" on erotuomarien psyykkaamista ja oman jengin puolustamista mitä hyvä kapteeni tekee.
Selviä tuomarivirheitä olivat molemmat, näkyivät seisomakatsomoon selvästi. Nuijat yrittivät parhaansa mukaan auttaa Pataa mutta pataan tuli.Peltosen jäähy oli käsittämätön ja kyllä siinä jopa Villelläkin saa hermot mennä, jos työnnetään kaverin molarin päälle ja joutuu siitä itse boxiin. Tästä Söderholmin kiekko katsomoon -jäähystä on paha sanoa mitään, koska en itse sitä niin tarkkaa URHO:n kuvasta nähnyt, mutta niin kuumana Söderholm ja kumppanit kävivät, että tiedä sitten oliko se jäähyn paikka.
Nuijat yrittivät parhaansa mukaan auttaa Pataa mutta pataan tuli.
Tästä olen todella samaa mieltä. Kuten alunperin kirjoitinkin, Ässät hyötyi tuomarista. Naurettavin oli varmaan se kiekko katsomoon -jäähy, kun makkarakioskille asti näki ja jopa kuuli, kuinka kiekko osui Niemen Mikan mailaan ja meni siitä ylitse.
Hurjia vaatimuksia pelaajia kohtaan meillä katsojilla kyllä on... Pitää pelata tunteella, mutta ei liikaa. Veteen piirretty viiva?
Näinhän se on. Se on selvä että kuumissa peleissä myös pelaajien suut käy tuomareiden suuntaan eri tahtiin kuin yleensä. Vähän minuakin nauratti pikku torikokoukset ifk:n jäähyjen jälkeen, mutta so what, tuo pientä verrattuna siihen mitä näkee vaikka futiskentillä.
Mistä tiedät ettei nähnyt? Kudroc kritisoi omaa kakkostaan hetken, huomasi ettei ole mitään hyötyä ja meni istumaan sen ihan rauhassa. Söderholm olisi voinut toimia myöskin noin...
No miksi tämä kulttuuri vallitsee Suomessa niin vahvana? Mua vituttaa katsoa tuollaista mussutusta joka vihellyksestä. Se on syöpä suomalaisessa jääkiekossa ja siitä pitäisi päästä eroon.
Ja olen kyllä samaa mieltä, mitä Jjzz. Kapteenin tehtävä ei ole mussuttaa tuomareille.
Minun mielestäni IFK:n kapteenisto mussuttaa tuomareille enemmän kuin minkään muun joukkueen kapteenit. Näin yleisesti siis. Välillä on tuntunut, että joka helvetin jäähyn jälkeen pitää Peltosenkin mennä järjestämään joku minuutin tai parin mittainen kokous tuomareiden kanssa. Varsinkin kun IFK pelasi päin helvettiä ja otti illasta toiseen turpiin, niin näitä mööttejä tuomareiden kanssa oli koko ajan.
Toki tämähän ei voi olla syynä jatkuvalle mussutukselle, tai sitten on kesällä tehty jotain muuta kuin duunia.
Arvaatko mistä tämä minuutin mussutus usein johtuu? Viisas pelaaja näkee näissä sauman "ylimääräiselle aikalisälle", jossa saadaan omalle joukkueelle tarvittaessa huilitauko, jonka jälkeen jaksaa taas pelata. Toki tämähän ei voi olla syynä jatkuvalle mussutukselle, tai sitten on kesällä tehty jotain muuta kuin duunia.
Mutte ei sentään Peltosen kaltaisella herrasmiehellä luulisi olevan. Peltonen on kuitenkin täysin Ruudun vastakohta.