Saatana. Miks ei SaiPa tee tommosia hakuja ja hankintoja kuin tää Stuart Little esimerkiksi.
Niin tai miksi Vuorinen ei hankkinut Bluesiin samankaltaisia pelaajia?
Eka peli ja 2-0.
Saatana. Miks ei SaiPa tee tommosia hakuja ja hankintoja kuin tää Stuart Little esimerkiksi.
Hallin haltuun ottaneet Jokerifanit laulavat Hunajata :D
Huikean kuuloista. Toivottavasti ottelussa nähdään vielä mylly.
Kysyn mielenkiinnosta: miksi Bluesfanina katsot TPS-Jokerit peliä, joka ei tule edes TV:stä?
Mistä tiedät, että ei ole tehnyt? Siinä kun Hjallis pistää 3 x tarjouksen mihin SaiPalla on mahdollisuus niin minkäs teet?Saatana. Miks ei SaiPa tee tommosia hakuja ja hankintoja kuin tää Stuart Little esimerkiksi.
Hallin haltuun ottaneet Jokerifanit laulavat Hunajata :D
Minä ainakin monesti katson Ruudun palvelun (sillon kun toimii) kautta muitakin matseja, jos SaiPa ei pelaa.Kysyn mielenkiinnosta: miksi Bluesfanina katsot TPS-Jokerit peliä, joka ei tule edes TV:stä?
Koska häntä kiinnostaa Liiga ja Blues ei pelaa, joten katsoo tätä peliä?
Jokerit pitää ihan pilkkanaan TPS:ää. Pikkasen hävettäisi jos olisi itse tuolla kentällä. Miten TPS voi edes olla noin paska?
Kuukausihintaan (20e) kuuluu kaikki pelit katsoit tai et.Eikös noi striimit ole jotain 15e hintaisia, eli kovan luokan kiekkofani lienee kyseessä. Jasiis edelleenkään en negatiivisessa mielessä ole kyselemässä. :)
Jokerit pitää ihan pilkkanaan TPS:ää. Pikkasen hävettäisi jos olisi itse tuolla kentällä. Miten TPS voi edes olla noin paska?
Kysyn mielenkiinnosta: miksi Bluesfanina katsot TPS-Jokerit peliä, joka ei tule edes TV:stä?
Mitä Sä sekoilet? Toisilla on jatkuva tilaus kaikista peleistä.Eikös noi striimit ole jotain 15e hintaisia, eli kovan luokan kiekkofani lienee kyseessä. Jasiis edelleenkään en negatiivisessa mielessä ole kyselemässä. :)
Eikös noi striimit ole jotain 15e hintaisia, eli kovan luokan kiekkofani lienee kyseessä. Jasiis edelleenkään en negatiivisessa mielessä ole kyselemässä. :)
Sun mukaanhan TPS voittaa tämän pelin vielä?
Eikös noi striimit ole jotain 15e hintaisia, eli kovan luokan kiekkofani lienee kyseessä. Jasiis edelleenkään en negatiivisessa mielessä ole kyselemässä. :)
Eilen peli, niin nyt väsy ;)