La 24.9.2022 Otteluseuranta (Liiga)

  • 18 420
  • 428

aave

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Eli siis väität ettei ikinä Pelicans ole syyllistynyt tuollaiseen?

Ja johan siellä Pekko taas sekoilee.

Perus kamapäissään oleva lahilainen, onkohan itse Nurminen hahmon sisällä

Jos puhutaan vaan tästä pelistä vaan. Meidän gooniajoista on jo valitettavan kauan.

En usko, että Eemeli Suomi olisi antanut oman joukkueensa keskittyä noin epäolennaiseen. Tänään toinen joukkue pelasi pisteistä, toinen näemmä jostain muusta. Olen iloinen, että se on näin päin.

Tuosta Pekon toiminnasta jo kerroin mielipiteeni ja melko moni muukin on nostanut esille asian meidän palstalla, että ei ole tosiaankaan ok keskittyä toisen mollaamiseen. Jospa sekä Pekko että Ilves ottaisi tästä opiksi ja jatketaan eteenpäin? 55 runkosarjan ottelua edessä. Tänään kävi näin.
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Jos puhutaan vaan tästä pelistä vaan. Meidän gooniajoista on jo valitettavan kauan.

En usko, että Eemeli Suomi olisi antanut oman joukkueensa keskittyä noin epäolennaiseen. Tänään toinen joukkue pelasi pisteistä, toinen näemmä jostain muusta. Olen iloinen, että se on näin päin.

Tuosta Pekon toiminnasta jo kerroin mielipiteeni ja melko moni muukin on nostanut esille asian meidän palstalla, että ei ole tosiaankaan ok keskittyä toisen mollaamiseen. Jospa sekä Pekko että Ilves ottaisi tästä opiksi ja jatketaan eteenpäin? 55 runkosarjan ottelua edessä. Tänään kävi näin.
Ilveksellä näkyi vahvasti ohipeli tänään, typeriä ratkaisuja ja tällainen perus perseily voitetun paikallisen jälkeen.

Purkautui sitten turhautumisena
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös