No on siellä lauottu takatolpalta pleksiin, oltu läpiajossa kahteen kertaan jne...Eikau tuolla kovinkaan kummosia maalipaikkoja saipalla ole edes ollut?
Rimat kilisee jälleen saipan päädyssä. Osumatarkkuutta tarvisi JYP reilusti lisää.
Ja yv tarvittaisiin ostopalveluna jostain, kun oma ei toimi.
Kaksi läpiajoa?! Mitä peliä olen katsonut, ei mitään muistikuvaa yhdestäkään läpiajosta.No on siellä lauottu takatolpalta pleksiin, oltu läpiajossa kahteen kertaan jne...
Loimaranta laukoi syliin tokassa erässä ja sitten oli se mistä myös tuli jäähy ekassa erässä.Kaksi läpiajoa?! Mitä peliä olen katsonut, ei mitään muistikuvaa yhdestäkään läpiajosta.
Ekassa erässä oli yksi ja toisessa puolittainen.Kaksi läpiajoa?! Mitä peliä olen katsonut, ei mitään muistikuvaa yhdestäkään läpiajosta.
Kiitos muistin virkistämisestä, mutta aika löyhäy on läpiajon kriteerit jos se loimarannan laidasta sisään ja laukaus syliin oli läpiajo. Saatan myös muistella eri tilannetta.Loimaranta laukoi syliin tokassa erässä ja sitten oli se mistä myös tuli jäähy ekassa erässä.
Onko nämä ne kuuluisat värilasit?Kaksi läpiajoa?! Mitä peliä olen katsonut, ei mitään muistikuvaa yhdestäkään läpiajosta.
Keskeltä se tuli Irvingin avattua riiston jälkeen pakkien väliin. Vähän puolittainen kun toinen puolistaja vähän pääsi ahdistamaan mutta aika vapaasti sai lopulta Loimaranta operoida. A-luokan paikka se kuitenkin oli.Kiitos muistin virkistämisestä, mutta aika löyhäy on läpiajon kriteerit jos se loimarannan laidasta sisään ja laukaus syliin oli läpiajo. Saatan myös muistella eri tilannetta.
Paikkoja on siis ollut muutamia, pääasia, että maaleja ei tule.
Enemmän tolppia kuin maaleja.JYPillä on muutama tolppa tällä viikolla
Maali ei ois huono...Ihmeitä täytyy tapahtua, jos SaiPa meinaa vielä pisteillä tässä ottelussa päästä.
Ihmeitä täytyy tapahtua, jos SaiPa meinaa vielä pisteillä tässä ottelussa päästä.
Tähän ei valitettavasti kovin montaa tolppaa tarvita. Mutta on kyllä kolissut.Enemmän tolppia kuin maaleja.