La 24.9.2016 Otteluseuranta

  • 15 104
  • 145
Tila
Viestiketju on suljettu.

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
J-Bouw on ollut kyllä saatanan huono tänään.

Itse kyllä ihmettelen kuinka kyseinen puolustaja valittiin Kanadan tasoiseen joukkueeseen mukaan? Itse en tätä valintaa ymmärrä.
 

Nick Neim

Jäsen
Price on imuri. Torjuntaprosentti pyöreä nolla toisessa erässä.
 

henkke

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins
Itse kyllä ihmettelen kuinka kyseinen puolustaja valittiin Kanadan tasoiseen joukkueeseen mukaan? Itse en tätä valintaa ymmärrä.

Letfin maila? En itsekään ymmärtänyt tätä valintaa. Mieluummin tietty joku viihdyttävä pelaaja mallia PK Subban mukaan. Olisiko Bouwmeesterin maajoukkue-ura tässä vaikuttimena?
 

Klausuuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Arsenal, Texans
On toi Weber kyllä nykyään niin yksiulotteinen pelaaja, tässä joukkueessa menee mukana erityisominaisuuksillaan, mutta Montrealissa tullaan kyllä kaipaamaan Subbania monta kertaa ensi kaudella. Sama kuin löisi Suomen yliarvostetuimman Karalahden liigan tai vaikka mestiksen huonoimpaan porukkaan, ei vahvistaisi kuitenkaan joukkueita ollenkaan.
 

Nick Neim

Jäsen
Itse kyllä ihmettelen kuinka kyseinen puolustaja valittiin Kanadan tasoiseen joukkueeseen mukaan? Itse en tätä valintaa ymmärrä.
Eikös J-Bo tullut Keithin tilalle? Eli suora valinta sentään ei ole kyseessä, ja kätisyys taisi painaa aika paljon vaakakupissa korvaajaa mietittäessä.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Miksi Marchand käännät vielä kun itselläsi on huipputontti laukoa?!
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Eikös J-Bo tullut Keithin tilalle? Eli suora valinta sentään ei ole kyseessä, ja kätisyys taisi painaa aika paljon vaakakupissa korvaajaa mietittäessä.

Niin se taisi olla juu. No silti en ymmärrä hänen valintaa. Kätisyys taisi tosiaan painaa tuossa...
 

Nick Neim

Jäsen
Tuo Ovechkinin näennäinen puolustaminen on kyllä lystikkään näköistä. Heittäytyi juu, mutta muuten on vähän tekevinään tärkeässä pelissä. Kapteeni kun on.
 

henkke

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins
Eikös J-Bo tullut Keithin tilalle? Eli suora valinta sentään ei ole kyseessä, ja kätisyys taisi painaa aika paljon vaakakupissa korvaajaa mietittäessä.

Tuossa tutkailin kanukkipakkeja leftillä niin olisihan siellä ollut mm. Giordano ja Brodie vapaana.. Tässä mielessä Bouwmeisterin valinta tuntuu vieläkin oudommalta. Tämä siis tietämättä tarkemmin kyseisten jamppojen klesanaolotilannetta.
 

Breathe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers & Eric Lindros 88
Käy Kanadalle huonosti jos ei ala pistämään paikoista kiekkoja sisään.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Venäjä 2-1!?
 

Nick Neim

Jäsen
Jumalauta, tästähän tulee kunnon peli. Pietro ollut kyllä todella paska tänään, osuu se Niinimaakin joskus oikeaan.
 

Breathe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers & Eric Lindros 88
Jep, näinhän siinä käy.
 
Suosikkijoukkue
Leijonat, Carolina Hurricanes
Taitaa olla Pricen torjuntaprosentti 1/3 tässä erässä.
 

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
Oijoi, Kanada on lyöty! Bergeronilla on kuitenkin taipumusta taikoa maaleja loppuhetkillä, joten eiköhän sieltä tule byyri kolmannen lopulla. Ja jatkoajalla toinen.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
2-2! Vittu mikä passi Crosby morjes!
 

Breathe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers & Eric Lindros 88
Pinokkio 2-2
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös