Mainos

La 24.4.2010 TPS - HPK (2.finaali)

• 40 891
  • 169
Tila
Viestiketju on suljettu.

Elazi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings
Näyttääkö mikään nettitv (maksuton tai maksullinen) tuota illan finaalia suorana?

jukkaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Näyttääkö mikään nettitv (maksuton tai maksullinen) tuota illan finaalia suorana?

Ikävä kyllä ei. Ellet satu saaman jotain henkilöä, joka 4 Sport Pron omistaa, streamaamaan lähetystä tietokoneen välityksellä. Onhan noita paikkoja, joissa kyseistä toimintaa harrastetaan, mutta ei nyt pikaisella vilkaisulla näkynyt illan peliä olevan tarjolla missään.

Red Devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, TPS, HC Boners
Vajaan parin tunnin päästä lähdetään katsomaan kuuden vuoden tauon jälkeen finaalikiekkoa Turkuun, meikä o iha fileis!

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Vajaan parin tunnin päästä lähdetään katsomaan kuuden vuoden tauon jälkeen finaalikiekkoa Turkuun, meikä o iha fileis!

Sama suunnitelma, pikkubussillinen sakkia lähdössä matsiin taas. Leggio ottaa nollat ja Filari heittää 0+3. Ei täs voi olla ku fileis.

Red Wursti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, AIK, TPS(sympatiat)
Tai sitten T-73 ja The Miliisi ja Syväsalmi heittää parit pyyrit per sälli, tosin Syväsalmi tekee puhtaan hattutempun tänään ja tulostaululla jo turkulaisille tutut numerot 0-7!
vai näenkö samaa unta kuin osa TPS kannattajista että sarja menisi 4-0?

itse asiaan toivottavasti tänään nähdään kunnon fyysinen peli josta tunnetta ei puutu!
Itse peli tulee olemaan varmasti edelleenkin tiukkaa peliä, HPK voisi jatkaa samalla jalalla, ainakin minun mielestäni HPK vei peliä täällä tosin joku saattaa nähdä erilailla!
Siihen kun lisätään paljon fyysistä peliä ja kunnon pommeja niin alkaa Hunajaiset turkulaiset olemaan helisemässä!
Tietysti lisätään vielä että tehdään paikoista maalit niin hyvä tulee.

Miksi noita musta/valko paitoja ei olla kieletty Sm liigan puolesta jo, itseä ainakin provosoisi kyseinen touhu?
tosin turun laatikosta ei kyllä luuriin vastaaja löytyisi, se vain soisi ja soisi ja soisi mutta ketään ei taida olla kotona kun kukaan ei vastaa!

tutzba

Jäsen
Paitojen jako ei hidastanutkaan halliin menoa kuten pelkäsin. Siinä vaan annettiin paita nopeasti käteen eikä kokoja paljoa kyselty. Vaihtoehtoina pelkästään M ja L.

Ainoa huono puoli on se, että minulle paidan antoi joku väsynyt A-junnu (?), mutta Kissat tulivat jakamaan paitoja heti kun olin saanut omani.

Suosikkijoukkue
Lukko,Hokki, Leijonat, LA Kings.
Haa

Tepsille kannustuspeukku Rauman suunnalta.

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Siis sehän on faktaa että TPS häviää tänään ihan helvetisti ja jos vahingossa onnistuukin voittamaan niin ainoastaan sen takia että HPK pelasi tahallaan huonosti ja halusikin hävitä. Ja lisäksi TPS pelaa väärin ja tyhmästi.

Paska peli siis tulossa varmasti kaikin puolin.

Ben_D

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chris Simon
Tulossa äärimmäisen tiukka peli...ei epäilystäkään. Peli omalle tasolle ja samanlaista vieraspelaamista kun IFK:ta ja Kalpaa vastaan niin ottelusarja on 1-1. Toivotaan rehtiä peliä eikä mitään temppuja, joista Sweatt sai Veikkaajassa 5+20.

TJ MACKEY

Jäsen
Siis sehän on faktaa että TPS häviää tänään ihan helvetisti ja jos vahingossa onnistuukin voittamaan niin ainoastaan sen takia että HPK pelasi tahallaan huonosti ja halusikin hävitä. Ja lisäksi TPS pelaa väärin ja tyhmästi.
Ei ole mitään syytä alkaa vielä provosoitumaan, sarja on vielä pahasti kesken.

TPS nousi torstaisella voitollaan tämän sarjan suosikiksi, ja TPS fanien mukaan sarja menee Tepsille suoraan 4-0. Tämä asetelma sopii varmasti HPK:lle. Lähdetään vielä kuitenkin taistelemaan ja tekemään kiusaa kaikkien aikojen hurmosta/kevättä elävään Turkuun.

Tänään HPK:n ei tarvitse olla kuskin paikalla kiekollisesti, mikä helpottaa pelaamista. Keskialue tarkasti kiinni, Syväsalmen peliaika minimiin ja Lassilalle tasonnosto niin hyvä tulee. Turha näitä tuloksia on ennustella, Rautakorven sanoin "kireä maalin peli".

ditrim

Jäsen
Näkyyköhän peli Krouvin Kellarissa? Toivottavasti ei, sillä sinne olen nimittäin menossa käymään. Kerhon voitto on melkein takuuvarmaa silloin kun minä en ole ottelua todistamassa. Ja minä olen Kerhon voiton eteen valmis missaamaan nämä karkelot.

Tepsin kokoonpano vaikuttaa kyllä aika nerokkaalta. Kultakyrpä kolmosen keskellä, ykkösessä jarrutsekki, kakkosessa Birner. Nelonen on tulessa kuin Porin kääpiögooninelonen vuonna 2006.

Virheet pois, niin voitot tasoittuvat ja sarja alkaa kääntyä. Jos Tepsukat päästää oooottelusarjassa 2-0 johtoon niin mestaruuskin saattaa karata.

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
TPS fanien mukaan sarja menee Tepsille suoraan 4-0.

Itse olen nähnyt yhden viestin, jossa todettiin sarjan menevän Tepsille noilla lukemilla, joten ihan turha yleistää.

Eiköhän jokainen asiaa ajatteleva tajua, että pelit on pahasti kesken ja tilanne Palloseuralle 1-0, joten yhtään mikään muu ei ole varmaa kuin se, että Kerho ei voita suoraan neljässä ottelussa mestaruutta.

Faktahan on se, ettei yhtään mitään ole ratkaistu, eikä tulla vielä ihan lähipäivinä ratkaisemaankaan.

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Sieltähän se toinen voitto tuli, eikä Turkuhallin kotivoittoneitsyyttä viety vieläkään.

Pahalta näytti toisessa erässä aika pitkäänkin, kunnes Ville Vahalahti iski kolmannen maalin, jota ei tainnut kukaan muu nähdä kuin mies itse ja maalikamera. Vittasmäeltä radion mukaan jäätävä nousu.

Tästä on hyvä jatkaa ja se alkurynnistys oli juuri sellainen kuin piti. Seruaavasta kahdesta pelistä pitää toinen voittaa, se on ihan ehdoton vaatimus. Ei kuulosta niin pahalta, kun ajattelee, että seuraavasta viidestä pelistä pitää voittaa kaksi.

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maalivahtien torjunnat: TPS 17 - HPK 38. Maalit 3-1. Ihan hyvin se Tepsi veti, vaikka varmasti tästäkin löydetään jotain vikaa.

Haha, Rautakorpi itkee parhaillaan lehdistötilaisuudessa siitä, että Tepsiä edustaa Riku-Petteri Lehtonen. Hyvää menoa Tukkikselta.

F

Flonaldo

Iljettävällä Sweattilla jälleen omat tehopisteet ja maali tyhjiin päällimmäisenä mielessä. JLaamasen jälkeen kaukalon oksettavin pelaaja rynnii 10 sekuntia ennen loppua hyökkäyksen kärkeen merkityksettömässä tilanteessa. Harmi ettei Mäenpään isku poikkaissut iljetyksen rannetta. Kun uudella finaalilinjalla enää ilmeisesti tahallisista rikkeistä seuraavat loukkaantumiset ovat vain kakkosen arvoisia (re: Sailio-Venäläinen).

Pikku monttu kaivettuna, mutta eipä tässä mitään uutta.

Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Maalivahtien torjunnat: TPS 17 - HPK 38. Maalit 3-1. Ihan hyvin se Tepsi veti, vaikka varmasti tästäkin löydetään jotain vikaa.

Haha, Rautakorpi itkee parhaillaan lehdistötilaisuudessa siitä, että Tepsiä edustaa Riku-Petteri Lehtonen. Hyvää menoa Tukkikselta.

Ja mitä itkultaan sai soperretuksi, niin olihan ensimmäinen Tepsin maali toki "halpa". Eivät sentään kaikki maalit olleet tänään "halpoja", kuten olivat torstaina Hämeenlinnassa.

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

No, hyvin kitisi Suikkanen tv-haastattelussa eli eiköhän nämä kuulu tähän perinteiseen pleijaritouhuun.

Morgoth

Jäsen

"Mitä mieltä on lehdistö, että tänne lähettiin assitentti?" tjms. Taisi olla vähintään 5m kyrpä Rautakorvella otsassa. Sen verran katkeraa tekstiä tuli, joskin todella vähän.

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Iljettävällä Sweattilla jälleen omat tehopisteet ja maali tyhjiin päällimmäisenä mielessä. JLaamasen jälkeen kaukalon oksettavin pelaaja rynnii 10 sekuntia ennen loppua hyökkäyksen kärkeen merkityksettömässä tilanteessa. Harmi ettei Mäenpään isku poikkaissut iljetyksen rannetta.

Avantgarde-trollausta vai uusi pohjanoteeraus aikuiselta mieheltä? Vedot kehiin.

No, hyvin kitisi Suikkanen tv-haastattelussa eli eiköhän nämä kuulu tähän perinteiseen pleijaritouhuun.

En usko, että Jalonen hakee henkistä yliotetta valittamalla lehdistölle siitä, ettei Tepsi lähettänyt paikalle päävalmentajaansa. Itse veikkaisin että miestä saattoi yleisesti harmittaa tuon pelin jälkeen ja paha olo purkautui hieman surkuhupaisasti, sitä näkyy olevan tuolla Hämptonissa tänään liikkeellä vähän enemmän.

mackeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
täysin epäoikeudenmukaiset munkkimaalit
on kyllä varsin oksettavaa että Lee Sweatt pelasi taas summerin soittoon saakka. Äkkiä ulos SM-liigasta, vaikka sinne änhooällään, ei täällä kotoisessa liigassa tuollaista asennetta kaivata.

Samart

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Paska peli siis tulossa varmasti kaikin puolin.

Olit oikeassa, ei kyllä näyttänyt finaalikiekolta. Vaikka nyt pelaakin "kaksi kiekottelevaa joukkuetta", niin missä fyysisyys? Ainoa asia, mistä tiesi että finaalit on menossa, oli yleisömäärä. Mulle on sama kumpi voittaa, mutta ihmeen munaton Hpk oli tässä pelissä, samaa ihmetteli studion Nieminenkin. Tuli ihan puolivälierien IFK mieleen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.