La 24.3.2012 Kärpät-Pelicans, Puolivälierä, 2. ottelu

  • 19 085
  • 62

Eisenhower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat myös Ilvekselle
Jep. Toivottavasti tulisi seuraavassa matsissa muutama selkeä paitsiomaali Kärpille. Prkl, onhan tuo käsittämätöntä, että tuollaisilla paitsiomaaleilla päästään peliin mukaan.

Ei ollut paitsio. Ei kuulunut vihellystä.

Ike
 

PES

Jäsen
Suosikkijoukkue
ACO, Kärpät, ManC, R.Nadal, Ronnie O'Sullivan
Ei ollut paitsio. Ei kuulunut vihellystä.

Ike

Toivottavasti ei niitä vihellyksiä kuulu myöskään toisinpäin vaikkapa maanantaina samankaltaisessa tilanteessa. Muuan leijonatkin on tehnyt jenkkejä vastaan maalin vaikka se maali meni ihan muualta kuin sen olisi pitänyt. Mutta joo saivarrellahan voi ja onneksi matsi ei tuohon "puhtaaseen maaliin" ratkennut vaan se ratkesi komeaan Junttilan osumaan. Hovinen tietty olisi senkin kopannut ja me olisi hävitty tämäkin peli, mutta tällä kertaa kävi näin.

PES
 

Eisenhower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat myös Ilvekselle
@PES.

Hidastuskuva olisi kiva. Tilanne oli hiinä ja hiinä.
Paitsio tai ei, pillin vihellykseen pelataan.

Ike
 

PES

Jäsen
Suosikkijoukkue
ACO, Kärpät, ManC, R.Nadal, Ronnie O'Sullivan
Paitsio tai ei, pillin vihellykseen pelataan.

Ike

Näinhän se toki menee ja lopputulos on lopputulos teki maalin sitten vaikka kädellä. T. Pekka Saarenheimo

Tänään oli muuten Raksilassa ihan mukava tunnelma ja näköjään nuo lärpäkkeet saivat aikaan ihan mukavan kannustuksen vaikka itse olen aina ollut sitä mieltä, että mitään turhia kannustuksen parantajia ei pitäisi käyttää, mutta jos ne saavat ihmiset kannustamaan enemmän niin pitänee perua sanat.

Kaikkiaan illan ottelua ja kokonaisuutta kuitenkin peilaten niin kyllä me edelleen altavastaajia valitettavasti ollaan. Pelsut on hieno joukkue ja vaikea voittaa kolmea kertaa vielä tässä sarjassa, mutta katsellaan. Kiva kuitenkin yhden heikomman vuoden jälkeen on katsella Kärppien pelejä ihan oikeissa pleijareissa.

Pienenä huomiona vielä se, että Kärppien nelonen pelasi tänään erittäin hyvän pelin.
 

Matick

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, Kärpät
Tuntupa hyvältä voittaa, vaikka Hovinen ois torjunut kaikki nuo maalit ja kerännyt tehot 1+2 vähintään.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Voi vitun velttoperse. Tuijottakoon peiliin.

Jostain helvetistiä irtosi jatkojen alun Pelsu-myllyn jälkeen virtaa, kiitos tästä Kärpät! Seuraavassa pelissä sitten vähemmän kuin viismuna pataan, jooko?

Olisikohan sen takana kenties ollut Aran ottama aikalisä?

Kyllä, sanoin Aran ottama aikalisä.
 

Teroin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Junnon Kärpät
Olisikohan sen takana kenties ollut Aran ottama aikalisä?

Kyllä, sanoin Aran ottama aikalisä.

Jopa Johtava olisi tajunnut tuossa kohtaa ottaa aikalisän, sen verran puhki viisikko oli. Saarenheimon vitja käänsi korkeimman omakätisesti momentumin Kärpille. Peluutuksesta siinä kohtaa Aralle propsit, kun muilla ei suju, laita haalarit kehiin.

Pointti kuitenkin oli kritisoida Aravirran joukkueiden harrastamaa passivoitumista johtoasemassa, vaikka mies itse väittää ettei hänellä ole asian kanssa mitään tekemistä. Kehtaa vielä naureskella asiasta, vaikka meinattiin kusta elintärkeässä ottelussa voitto tuohon passivoitumiseen.

En kuulu anti-Ara -klaaniin enkä tunnusta omistavani Jokerit-kaulahuivia.
 

JPL

Jäsen
@PES.

Hidastuskuva olisi kiva. Tilanne oli hiinä ja hiinä.
Paitsio tai ei, pillin vihellykseen pelataan.

Ike

Sen mitä itse yritti tuota stillailla, niin oli kyllä niin yhtäaikaisesti luistin ja kiekko yli viivasta, että aivan hyvin pystyi jättämään viheltämättäkin.

Todella surkeaa, kun nostellaan käsiä ja toivotaan että linjuri viheltää paitsion. Vihellykseen vasta lopetetaan pelaaminen ja sillä hyvä. Snopek kun nosti kätensä, niin Backlundkin ilmeisesti kuvitteli että vihellys tulee, eikä ollut ihan valmiina siihen suupaisuun. Siltä ainakin minusta näytti.
 

Matick

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, Kärpät
Sen mitä itse yritti tuota stillailla, niin oli kyllä niin yhtäaikaisesti luistin ja kiekko yli viivasta, että aivan hyvin pystyi jättämään viheltämättäkin.

Todella surkeaa, kun nostellaan käsiä ja toivotaan että linjuri viheltää paitsion. Vihellykseen vasta lopetetaan pelaaminen ja sillä hyvä. Snopek kun nosti kätensä, niin Backlundkin ilmeisesti kuvitteli että vihellys tulee, eikä ollut ihan valmiina siihen suupaisuun. Siltä ainakin minusta näytti.

Kyllä tuo nyt oli aivan selvä paitsio ja kärpiltä vihellettiin vähän aiemmin täysin samanlainen tilanne pois. Siitä olen samaa mieltä, että tilanne olisi pitänyt pelata kunnolla loppuun joka tapauksessa ja silloin siitä ei maalia olisi tullut. Ei varmasti olisi mennyt tuollainen rystyheitto backlundille normaalisti.
 

Fläppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ei varmasti olisi mennyt tuollainen rystyheitto backlundille normaalisti.

Eihän ne rystyllä mene joo. Kahdessa peräkkäisessä pelissä nyt sattunut menemään vaan...
 

JPL

Jäsen
Kyllä tuo nyt oli aivan selvä paitsio ja kärpiltä vihellettiin vähän aiemmin täysin samanlainen tilanne pois. Siitä olen samaa mieltä, että tilanne olisi pitänyt pelata kunnolla loppuun joka tapauksessa ja silloin siitä ei maalia olisi tullut. Ei varmasti olisi mennyt tuollainen rystyheitto backlundille normaalisti.

No ei se nyt vaan ole selvä paitsio, kun sen stilleinä katsoo. Minä en jaksa alkaa noita mihinkään latailemaan, mutta katso itse. Pysäytä video kohtaan, kun sekä kiekko, että luistin ylittää viivan.

Sen olisi voinut viheltää paitsioksi, mutta aivan yhtä hyvin sen pystyi jättämään viheltämättkin.
 

Mensonge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei sitä selväksi paitsioksi tahdo saada. Niin ja mitä sitten, vaikka olisi ollutkin. Pilli ei soi, niin ammattimies pelaa tilanteet loppuun, eikä todellakaan ala levittelemään käsiään. Ihan ite jätkät tuon sössi. Keskitytään vain ja ainoastaan siihen palaamiseen, eikä mussuteta kesken pelin tuomareille. Pelikatkojen aikana voi taktisesti vähän räpättääkin, mutta ei kiekon ollesa pelissä.
 

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Hallin kuuluttaja pelikatkolla: Nyt niitä läpsyttimiä yhteen, ei olla missään Lahessa!

No ei tosiaankaan oltu. Täällä ei tarvi erikseen yleisöä käskemällä käskeä mihinkään. No, omanlaistaan kulttuuria kai tuokin, heh.


Hyvää playoff-hokia, hallissa kiva tunnelma, jännitystä koko rahan eestä. Ei oikein edes vituttanut loppuratkaisu. Harvoinpa on näin Pelicans-vinkkelistä kahella noin mieleenpainuvalla matsilla playoff-sarjaa alotettu. Huomenna mennään taas.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös