La 24.10.2020 Otteluseuranta (Liiga)

  • 15 870
  • 283

OPEX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Nyt mä ymmärrän tuon mitä porukka nauraa tuota Mertsiä. "Matalana tulee", kun Koistinen paukuttaa kiekon maalin yli :-)

Mitä sitä sanontoja muuttamaan, kun noin on vuosia saanut selostaa.
 

Snacilep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Leijonat, Ukraina
USKOTTEKO KOTONA? 6-1 ON TAULULLA
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Batman eiku Petman 1-5
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Nyt mä ymmärrän tuon mitä porukka nauraa tuota Mertsiä. "Matalana tulee", kun Koistinen paukuttaa kiekon maalin yli :-)

Mitä sitä sanontoja muuttamaan, kun noin on vuosia saanut selostaa.

Oliskohan korkea laukaus sitten sellainen yläkatsomoon nouseva?

Mertsin sanonnat ja ajatustoiminta on kyllä kummastuttanut vuosikausia. Yhteen aikaan laukaukset oli hänellä aina ohjauksia. En tiedä, onko vieläkin.
 

Darumax

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lukon peli kyllä kaukana alkukauden parhaasta. Tavallaan toki lohduttavaa, että tällaisellakin johdetaan 1-5, mutta iso kiitos kuuluu myös vastustajan huonoudelle.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Ihan naurettavaa pelleilyä tuomareilta Mikkelissä.

Pääasiallista jäähyä ei annettu ja sitten samalla kaksi paikkoa perään.
 

kyykäärme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Lukon peli kyllä kaukana alkukauden parhaasta. Tavallaan toki lohduttavaa, että tällaisellakin johdetaan 1-5, mutta iso kiitos kuuluu myös vastustajan huonoudelle.
Luulen, että eilinen peli painaa jaloissa jonkin verran, kun ei niin liikkuvaa ole kuin yleensä. Kyllä nuo omiin polkevat ihan hyvin, mutta hyökkäyksistä kovin vauhti puuttuu.
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tiivolalla alkaa mennä hermot. Ei ole hirveesti hymyillyt tänään (tai tuuletellut Lukon vaihtoaition suuntaan).

nautintästä.png
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös