Hyvin näyttäisi lippuja menneen kaupaksi. Mennee reippaasti yli 4000:n?
Kerho päätti lahjoittaa pisteet Kärpille, ettei niille tule paha mieli kun itse olivat eilen niin jaloja.
Mutta peliesityksiin nähden tästä tasauskierroksesta pistejako 3-3 ihan oikeudenmukainen, molemmilta vahvat vieraspelit vuorollaan.
Viimeiset 9 runkosarjapeliä Hämeenlinnassa (ennen tätä päivää) HPK voittanut 7, Kärpät 2. Tällaista selostaja selosti ottelun aikana.En tiedä suosiiko tuo Rinkelinmäen pieni kaukalo vielä entisestään tuota Kärppien pelitapaa, siltä se ainakin tuntuu sillä kovin usein ovat Hämeenlinnasta voittajina poistuneet.
Viimeiset 9 runkosarjapeliä Hämeenlinnassa (ennen tätä päivää) HPK voittanut 7, Kärpät 2. Tällaista selostaja selosti ottelun aikana.
Näinhän se meni. Toki varmaan kakkosketjuun vielä muutosta tulee rotaation ja ulkopuolelta tulevan vahvistuksen muodossa. Mäenalasen piristyneet otteet lämmittävät kyllä mieltä. Sen verran alavireisesti tämä lupaava maalinsylkijä syyskauden pelasi.Hieno paluu normaaliin päiväjärjestykseen Kärpiltä. Ilmassa on tuoksua lopullisten ketjukoostumusten löytymisestä kevättä ajatellen ja maalejakin syntyi taas vaihteeksi ihan mukavasti. Vahvasti viime aikoina esiintyneelle Mäenalaselle tärkeä onnistuminen.
Minusta kyseessä oli kohtuullisen tylsä mailoilla estopeli. Näin kannattajan silmin pelin pelasti hienot maalit ja voitto. Aivan älytön tuomarilinja, josta ei hyödy kukaan, kaikkein vähiten itse laji. Olen pikkuhiljaa tottunut vallitsevaan löysään tuomarointiin. Se ei ole mieleeni, mutta pystyn siihen sopeutumaan. Eilinen poikkesi kuitenkin jopa vallinneesta linjasta. Kyse ei ollut enää linjasta, vaan selkeistä sääntömuutoksista. Useat sääntökohdat oli viivattu yli tuomareiden toimesta. Hyi, hyi ja hyi.Tasokas ja vauhdikas peli kaikenkaikkiaan. Löysä tuomarilinja suosii usein Kärppiä, kun päästään jauhamaan täysillä viisikoilla.
Kyse ei ollut enää linjasta, vaan selkeistä sääntömuutoksista. Useat sääntökohdat oli viivattu yli tuomareiden toimesta. Hyi, hyi ja hyi.