madeOFspade
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Tuomareiden puolustukseksi, livenä näytti pahemmalta :D mut en mä tosta jäähyä viheltäis. Noita tulee sata pelissä, harvoin vaan on noin kevyt äijä joka lentää tuosta.
Godla lähti omalta alueeltaan hölmöilemään, ei häirintää.Maalivahdin häirintä?
Kuinka niin? Molemmilta jäänyt viheltämättä jäähyjä ja kippari Jokisen jäähy oli tyhmä, päivänselvä jäähy.Aika paljon saa nyt Ässät apuja tuomareilta.
Godla lähti omalta alueeltaan hölmöilemään, ei häirintää.
Jokisen jäähy oli tyhmä, mutta olihan siinä jurkkaa oikein huolella. Sitten annetaan erän loppuun jäähy kamppailun voittamisesta. Maalissa taas oli kontakti veskariin, noita on kyllä yleensä hylätty.Kuinka niin? Molemmilta jäänyt viheltämättä jäähyjä ja kippari Jokisen jäähy oli tyhmä, päivänselvä jäähy.
Jokisen jäähy oli tyhmä, mutta olihan siinä jurkkaa oikein huolella. Sitten annetaan erän loppuun jäähy kamppailun voittamisesta. Maalissa taas oli kontakti veskariin, noita on kyllä yleensä hylätty.
Ja ekassa erässä Appelgrenilta vietiin rankkari. Läpiajossa kun koukit kaukaa takaa alakättä ja mailaa, niin lähes poikkeuksetta tulee rankkari.Jokisen jäähy oli tyhmä, mutta olihan siinä jurkkaa oikein huolella. Sitten annetaan erän loppuun jäähy kamppailun voittamisesta. Maalissa taas oli kontakti veskariin, noita on kyllä yleensä hylätty.
Kyllä, hyvää reagointia. Toivottavasti auttaa!Aholta hyvä aikalisä. Ässät tuli rotsi auki kolmanteen erään.
Herätyyys.
Kyllä se on. Viime vuosina ei niinkään, mutta tänä vuonna kyllä. Liikkeeseen panostettu...Olenko se vain minä vai onko Kalpan jengi täynnä mikkihiiriä?
Ei, pojilla vaan vielä murrosikä keskenOlenko se vain minä vai onko Kalpan jengi täynnä mikkihiiriä?