Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Haha, Karjalainen sai käsilaukkunsa heiluttelulla ainoastaan ylivoiman Kärpille.
Itse muistan Virtasen vaaleista kiharoista ja kakkossyötöstä Ivo Janin ainoaan liigamaaliin.Sen sijaan Marko Virtasen pelaajaura muistetaan sähisevistä jaloista.
Tästäkin Kerho alivoimalle, vittu kyllä cpuuttuu tuomareilta pelisilmä
Mahtoiko lähteä tuosta taklauksesta, eikä tarvitse pelata tämän vuoden puolellaSailio lähtee ulos kun lyö päällä kaverin nyrkkeihin??? Ei pudottanut edes hanskoja
Haha, Karjalainen sai käsilaukkunsa heiluttelulla ainoastaan ylivoiman Kärpille.
Lapsellinen kakkonen vaikka aloittikinMiten sinä olisit jakanut jäähyt?
Ei lähtenyt, 5+20 väkivaltaisuudesta.Mahtoiko lähteä tuosta taklauksesta, eikä tarvitse pelata tämän vuoden puolella
Mun on hankala nähdä tuollaista nöyryyttämisenä jos oma joukkue joutuu siitä alivoimalle. Toki Karjalaisen onneksi tuo Kärppien ylivoima on täysin luokatonta.Karjalainen NÖYRYYTTI Sailiota :D Oikein!
Lapsellinen kakkonen vaikka aloittikin
Mahtoiko lähteä tuosta taklauksesta, eikä tarvitse pelata tämän vuoden puolella
siis siitä taklauksesta ei tullut jäähyä, Japa hoitaa...Ei lähtenyt, 5+20 väkivaltaisuudesta.
Itse muistan Virtasen vaaleista kiharoista ja kakkossyötöstä Ivo Janin ainoaan liigamaaliin.
Vai oliko se Topi Riutta?