La 23.3.2024 Otteluseuranta (Liiga)

  • 25 168
  • 684

bar1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paikalliset jengit
Nyt on aika kovan linjauksen paikka. Selvä kontakti joka liikuttaa Hovista pari senttiä eteenpäin, mutta kuinka paljon vaikutti tilanteeseen?
Selvä kontakti? Hovinen liukuu itse alueelta ulos ja luistin saattaa osua vähän patjaan samalla. Hovinen tuon liikkeen ulos kuitenkin itse aloittaa eikä luistimen hipaisu tähän vaikuta
 

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Hollywoodin studioissa ei näytellä yhtä räikeästi kuin mitä Ilves suorittaa nyt. Kukahan leviää pukukopin kynnystä ylittäessään? Kaikki eivät polvet suorina koppiin asti pääse.

Olen ysärin alkupuolelta jääkiekkoa seurannut, ja ihan vastaavaa show'ta en muista nähneeni. Ei Ilves-leirissä edes yritetä pysyä pystyssä.
 

Kaukalonreuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Arvo Pennaset vaihteeksi vauhdissa

"
TPS:n päävalmentaja Kalle Kaskinen ei ruvennut jossittelemaan maalista ottelun jälkeen, mutta muuten tuomaritoiminnasta riitti sanottavaa.



– Minulle ei makseta palkkaa videotuomaroinnista. On pakko luottaa siihen, että tuomio oli oikea. Muuten meidän on pakko kai ottaa naamasta kiinnipitämiset ja itkemiset sekä muut keinovalikoimat käyttöön, että mekin saamme jonkun jäähyn. Jonne Virtasta lyödään päähän ja se jatkaa pelaamista, ja Kerholla hiiriosaston jätkät makaa vatsallaan siellä. Se ei ole oikein, kritisoi Kaskinen."

Jo Kalle Kaskinen aikanaan sen sanoi ääneen millaisia Pennasen joukkueet on.
 

Tuamas

Jäsen
Räsäsen jäähy oli kyllä melko hauska, päät kolahtavat yhteen, Ipa-mies korostaa ja tuomarit ostavat.

Sinänsä toki Räsänen pelasi kaverin pudonnutta mailaa kauemmas, joka olisi ollut myös jäähyn paikka.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Tampereella "huipputärkeä" kärsii pahasti inflaatiosta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös