La 23.3.2019 Otteluseuranta (Liiga)

  • 101 985
  • 1 439

ilu

Jäsen
HIFK hallitsee nyt maalinedustoja ja tulos alkaa näkyä taululla. Tyylikästä.

Toki Kousa oli jo lähtökohtaisesti loukkaantumisensa myötä alakynnessä Kerästä vastaan.
 

Etäfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Cheerleaderit, Vaihtuvat valmentajat
Tyypillistä! Miksi helvetti ei voinut mennä silloin kun olisi voinut siirtää ratkaisua ? No kuitenkin 4-3.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Ehkä toi Tavi ei vaan riitä. Ylettänyt edes koukkaamaan Kakkoa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: OPEX

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Eipä olis Lahen ottelusta uskonut, että nyt IFK laittamassa ottelusarjan tasoihin seuraavassa.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
5-3 Leino tyhjiin. Sanoisin että nyt riittää jo.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
LEINO!!!!
NYT SE ON SIINÄ!
5-3
 

Raymond Pearl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ilves sössi kaksi ottelua ihan itse omaan heikkoon ylivoimaansa. Nyt voitaisiin johtaa tällä ö-kokoonpanollakin sarjaa 2-0, kun viimeistelytehokkuus olisi edes tyydyttävällä tasolla ylivoimalla ja eilen olisi oltu tarkempia lopussa purkukiekkojen ym. osalta.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Harmi ettet itse näe:).

0-1 maalissa ilveksen selkäranka naks naks, kiitos tuomarin joka avusti sen verran ettei viheltänyt rikettä. Ja sitten eilinen.

En itse usko enkä uskonut että Ilves jatkoon pääsisi mutta tuo miten kärpät hyötyy tuomareista tässä sarjassa, on aika rajua
Jos 0-1 maalissa selkaranka sanoo naps naps, on joukkueen syyta kurkkia peiliin.

Jos itseluottamus on noin heikko niin ei kovin paljoa voi edes odottaa, tarkoittaa sita etta pelataan kylma rinki perseessa ja nahdaan vain uhka eika edes pienta mahdollisuutta.

Saattaa myos olla etta kapea materiaali ja vastustajan vahvuus vaikuttavat asiaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös