Mun Eero-pelkoni on tullut takaisin. Mä puhuin siitä viime kauden jälkeen ja tämän kauden alussa, mutta sittemmin parantuneet runkosarjaotteet siirsivät ikäviä ajatuksia sivuun. Nyt muistan, miksi olen ollut miehen suhteen epäilevällä kannalla. Vehanen pyyhki taas lattiaa Kilpeläisellä.
Lukon kärki, eli Azevedo, on terävämpi kuin Jokerien vastaava. Murhaavaa viimeistelyä mieheltä ja vaikka tämän voi linkittää yllä olevaan (Kilpeläisen otteet), niin jotain se kaveri tekee siellä kentällä jatkuvasti oikein.
Lukkofanit antoivat Eteläpäädylle hyvän muistutuksen siitä, että epävireiset laulut 10% teholla eivät riitä, kun vastassa on ryhmä, joka pitää mekkalaa. RB piti homman yksinkertaisena, eikä Eteläpääty peittänyt raumalaisten mekkalaa alleen kuin kaikista simppeleimmilä kannustuksilla (vain yksi jengi Stadista - minä, me, Jokerit - JO KE RIT, JO KE RIT). Erinomainen "suoritus" vierasfaneilta.
Raumalla on varmaan just nyt hyvä fiilis ja Helsingissä kaikkia vituttaa. Sarja on silti vielä kesken ja tahdon uskoa, että parempi JOUKKUE menee lopulta jatkoon. Ei se voi koko ajan mennä niin, että Vehanen torjuu 50 kertaa matsissa ja Azevedo tekee 3-4 pojoa. Tai sitten voi.
E: Niin ja ne virheet. Ihan käsittämätöntä sössimistä.