La 23.3.2013 Jokerit - Lukko (3. puolivälieräottelu)

  • 32 673
  • 102

Kuusumu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelitilanteesta johtuvat käden kohotukset
Näähä onki kovii poikii nää hesalaiset. Hämmentävän ailahteleva kausi Lukolta. Azevedo on yhtä hyvä kuin Crosby?
 

Sic

Jäsen
Dufva vs Lämsä
Vehanen vs Kilpeläinen
Azevedo vs Filppula
3-0.

Olin jo melkein salettivarma että Jokerit iskee ratkaisevan osuman jatkoerän alkuun, mutta mitäpä vielä. Vehanen alkaa näyttämään esimerkkiä joukkueelleen, kun toisella jengillä on maailmanmestari maalissa niin tiukoissa paikoissa se voi olla se ratkaiseva tekijä. Näin kävi tänään, mutta onhan Lukolla vielä helvetin pitkä matka tämän ottelusarjan voittoon. Silti täytyy antaa propsit Lukolle periksiantamattomuudesta, tästä tulee vielä kova sarja. Ihmettelen jos Azevedoa ei yritetä rouhia vähän rankemmin maanantaina, etenkin jos alkaa näyttää Jokereiden kannalta huonolta.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Onnittelut Lukolle. Vehanen oli huikea ja Azevedo oli oma itsensä. Päätän soveltaa Putkosen neuvoa "kun korkki aukeaa, jatkoaika menee kiinni".
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko&Boca Juniors&Carolina Panthers
Kyllä nyt vanha mestari vie oppipoikaa! Dufva pyyhkii Lämsällä lattiaa. Raumalla katkaistaan selkäranka!! Keskimäärin mukavampaa voittaa kuin hävitä vaikka peli ei olisikaan kaunista.
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Ottaen huomioon Helsingin tyttöjen uimahypyt jokaisessa kamppailutilanteessa tämä lopputulos oli täysin oikea. Jokerifanina mua hävettää aikuisten miesten sukeltamiset jokaisessa tilanteessa. Ruudun esimerkki tartuttanut koko joukkueen ja pukuhuoneessa onkin pelin jälkeen tarjolla jääpussien sijaan tukkupaketti tampooneja. Hifkin paita lähti just tilaukseen.

Älä jaksa, samalla lailla pientä filmailua oli molemmilla puolilla. Se kuuluu kevääseen että joukkueen eteen tehdään kaikkensa ja miks sitä rikettä ei voisi hiukan korostaa jos rike on muutenkin jo tapahtumassa. Esimerkiksi Virtasen jäähy aivan selvä, kun otti Ruutua päästä kiinni. Tuomarit oli hyviä tänään, Lukko oli loistava, Jokerit beyond shit.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Jokerifanina mua hävettää aikuisten miesten sukeltamiset jokaisessa tilanteessa.

Melkoinen jokerifani oletkin, jos yli puolet viesteistäsi käsittelee Lukon asioita. Lähe nyt menee.

Tällä hetkellä sarjassa on ollut vain yksi pelaaja, mutta eiköhän tämä korjaannu ajan kanssa.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Se tassa on ongelmana, etta toka erassa Lukko jaahtyi. Mutta nain altavastaajana oli hienoa saadan se toka maali.

Mulla on vain yksi toivomus Jokereille. Alkaa ihmessa taas syyttako Kilpelaista. Han pelasi hyvan pelin. Mutta kuvitelkaa, jos Vehanen olisi teidan maalilla.
 

Zoltán

Jäsen
Suosikkijoukkue
1967 - 2013
Ottaen huomioon Helsingin tyttöjen uimahypyt jokaisessa kamppailutilanteessa tämä lopputulos oli täysin oikea. Jokerifanina mua hävettää aikuisten miesten sukeltamiset jokaisessa tilanteessa. Ruudun esimerkki tartuttanut koko joukkueen ja pukuhuoneessa onkin pelin jälkeen tarjolla jääpussien sijaan tukkupaketti tampooneja. Hifkin paita lähti just tilaukseen.

Huono trolli Porin esikaupungista. Onnittelut vaan voitosta, Dufva vie ja Eeron pää ei kestä.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Giroux kirjoitti:
Tällä hetkellä sarjassa on ollut vain yksi pelaaja, mutta eiköhän tämä korjaannu ajan kanssa.

Kyllä minäkin näin uskon. Tuo Azevedo jo alkaa näyttämään heräämisen merkkejä, joten saadaan Vehasen rinalle toinenkin pelaaja :)

Minä en lähtisi vielä tilaamaan lippuja jatkopeleihin. Nyt saa nauttia tämän illan voitosta ja kuuluukin nauttia, mutta en usko alkuunkaan, että Jokerit päästäisivät Lukon kävelemään jatkoon. Tiukka taistelu on edessä ja se on tämän homman suola.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Niinkun mä sanoin niin maanantaisen pelin voittaja jatkaa tästä sarjasta.
 

Tifosi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Home Box Office
Azevedoon, Vehaseen ja koko Lukkoon löytyy uskoa ja luottoa. Tänään Jokeria seinälle ja kotietu haltuun. Tukoselta maali tilaukseen.

Jos olisin tiennyt aiemmin että ne maalit pitää tilata aina etukäteen niin Lukko olis jo mestari. Fantastinen peli tänään. Välillä oltiin jaloissa mutta mitään hätää ei ollut. Pääsihän sieltä joku Mooses kokeilemaan mutta en pelännyt kun luin täältä ennen peliä että kaveri on kuulemma turha ilman Eerikkiä. Sarja on kaikkea muuta kuin ohi mutta seuraava kotipeli jos/kun hoidetaan niin sitten alkaa olla jännät paikat.
 

hellcop

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Flyers
Tämäniltainen esitys kyllä viimeistään karistaa mestaruushaaveet Jokerifanien mielestä. Joukkue, jolta puuttuu dominoiva ykköskenttä sekä peliä tekevä(t) setteri(t), on aika kaukana jopa välieriin pääsemisestä. Aivan uskomattoman tehotonta ja munatonta peliä. Näin taitaa tämäkin kevät päättyä pettymykseen.

Jokerit:
+ Pulkkinen
+ Rita (ei vain osaa tehdä paikoista maaleja)

Lugu:
+ Koko jengi
 

P.R. 33

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit & Colorado Avalanche
Olipa julma ilta. Kyllä jos luo noin paljon enemmän maalipaikkoja kuin vastustaja, niin nämä pitää voittaa. Mietteliääksi vetää. Kaikki kunnia myös Lukolle, uskon että se pelaa kauden parasta kiekkoa oikeaan aikaan. Mutta vielä me tullaan, nyt pitää näyttää onko niitä munia voittaa tätä skabaa? Tämän kun kääntää niin mestaritarinan alku on valmis. Nyt meidän jätkien pitä näyttää, ollaanko sitä niin hyviä, että meistä on mestariks. Jos eivät näytä, niin ei sitten mitään ansaitakaan.

Maanantaina jatketaan.
 

Mänizeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New York Rangers
Saas nähdä. Tässä on jotain samaa ilmassa kuin Bluesin osalta 2011. Vaikeuksien kautta voittoon sääleissä ja sen jälkeen kuin huomaamatta välieriin...

Noh, vielä on pitkä matka Lukolla edessä.
 

Flip#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mun Eero-pelkoni on tullut takaisin. Mä puhuin siitä viime kauden jälkeen ja tämän kauden alussa, mutta sittemmin parantuneet runkosarjaotteet siirsivät ikäviä ajatuksia sivuun. Nyt muistan, miksi olen ollut miehen suhteen epäilevällä kannalla. Vehanen pyyhki taas lattiaa Kilpeläisellä.

Lukon kärki, eli Azevedo, on terävämpi kuin Jokerien vastaava. Murhaavaa viimeistelyä mieheltä ja vaikka tämän voi linkittää yllä olevaan (Kilpeläisen otteet), niin jotain se kaveri tekee siellä kentällä jatkuvasti oikein.

Lukkofanit antoivat Eteläpäädylle hyvän muistutuksen siitä, että epävireiset laulut 10% teholla eivät riitä, kun vastassa on ryhmä, joka pitää mekkalaa. RB piti homman yksinkertaisena, eikä Eteläpääty peittänyt raumalaisten mekkalaa alleen kuin kaikista simppeleimmilä kannustuksilla (vain yksi jengi Stadista - minä, me, Jokerit - JO KE RIT, JO KE RIT). Erinomainen "suoritus" vierasfaneilta.

Raumalla on varmaan just nyt hyvä fiilis ja Helsingissä kaikkia vituttaa. Sarja on silti vielä kesken ja tahdon uskoa, että parempi JOUKKUE menee lopulta jatkoon. Ei se voi koko ajan mennä niin, että Vehanen torjuu 50 kertaa matsissa ja Azevedo tekee 3-4 pojoa. Tai sitten voi.

E: Niin ja ne virheet. Ihan käsittämätöntä sössimistä.
 

McJugi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ensi matsissa SBA ja Ruutu ajavat Vehasen ja Azevedon kylmäksi "vahingossa" ja katsomosta "yksittäinen tapaus" viskoo kolikoita Lukon aitioon ja lyö Dufvaa nyrkillä päähän.

Upea henki kyllä Lukolla päällä. Saa nähdä sitten miten pitkälle se riittää.
 

liigajyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsinki Warriors
Taisi

olla joku janari Jokeri- fani koska Jessehän on Jokeri junnuja ja Semirin velipuoli kuka nyt omiaan lyö ? Idioottimaista toimintaa .

Vanha fraasi jos et käytä paikkoja et myöskään voita. Filppulan ketju sysipaska tasoa pitää nostaa jos eivät nosta hietsu kutsuu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös