Siinä toinen viisastelija, joka jaksaa hauskuutella viesteillä otteluserannassa illasta toiseen.Jaksamisia. Lätkää tämä vain on.
Juurikin näin. Varsinkin kun tässä saa vielä venailla sellaisen kuukauden että Kärpät pelaa taas pelejä joissa on panosta. Jos tänään nähdyt esitykset jatkuu vielä silloinkin niin sitten voi sanoa ehkä kertaalleen että höh.Jaksamisia. Lätkää tämä vain on.
Ai ne alkaa teillä niin pian? Meillä taitaa olla sellaiset 3 vuotta ja 1 kuukausi panoksellisiin peleihin.Juurikin näin. Varsinkin kun tässä saa vielä venailla sellaisen kuukauden että Kärpät pelaa taas pelejä joissa on panosta. Jos tänään nähdyt esitykset jatkuu vielä silloinkin niin sitten voi sanoa ehkä kertaalleen että höh.
Niin no se on miten kukakin näitä arvostaa. Luulisi kyllä että IFK:n kamppailu kutospaikasta voisi vielä jotain panoksiakin sisältää.Ai ne alkaa teillä niin pian? Meillä taitaa olla sellaiset 3 vuotta ja 1 kuukausi panoksellisiin peleihin.
Tuohilampi on vaan niin saatanan huono kiekkoilija, että kädettömyys on suurempi syy tuohon jäähyyn. Ei kukaan Åstenia pelkää.Tuohilampi kulmassa kiekon kanssa ja Åsten tulossa kohti. Taisi iskeä Tuohilammelle déjà-vu ja paniikissa kiekko katsomoon.
Rupean laskemaan viivettä...
Mulla tuli maali melkein samalla hetkellä kuin tuo viesti.Rupean laskemaan viivettä...
Rupean laskemaan viivettä...
Tuohilampi on vaan niin saatanan huono kiekkoilija, että kädettömyys on suurempi syy tuohon jäähyyn. Ei kukaan Åstenia pelkää.
Ja samalla Thorell ratkaisee matsin.
Niin no... KooKoo fanina saa venata taas puol vuotta, että näkee KooKoon pelaavan ottelun, jossa on panosta.Juurikin näin. Varsinkin kun tässä saa vielä venailla sellaisen kuukauden että Kärpät pelaa taas pelejä joissa on panosta. Jos tänään nähdyt esitykset jatkuu vielä silloinkin niin sitten voi sanoa ehkä kertaalleen että höh.
Suljettu sarja nevö föget.Niin no... KooKoo fanina saa venata taas puol vuotta, että näkee KooKoon pelaavan ottelun, jossa on panosta.
Joo, mulla oli hyvin pieni viive ekassa erässä. Tauolla piipahdin toiseen peliin ja nyt yhtäkkiä viivettä onkin aika reilusti.Mulla tuli maali melkein samalla hetkellä kuin tuo viesti.