La 23.2.2019 Otteluseuranta (Liiga)

  • 49 404
  • 814

tonz@

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, NHL:n suomalaiset
Mitä vittua tuo SaiPa tuolla seisoo?! Aivan samaa paskaa tuo oman pään peli kuin eilenkin. Ja jo toka peli putkeen, kun päästetään erän viime sekunneilla maali. On joo kovat vastustajatkin, mutta silti. Nyt on hävitty viimeiset reilu neljä erää 0-8. Ihan vitun vahvaa tekemistä!! Hyi saatana mitä kurapaskaa.
Onneks on kaljaa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Itse nauroin ihan samaa. Varmasti ennalta sovittu, että näin tehdään, mutta olisihan tuossa voitu pelisilmää sen verran käyttää, kun kellossa oli joku 37 sekuntia jäljellä.. olisivat voineet pelailla erän loppuun ja jakanut sitten vasta... tai kolmannen erän alussa. No, onnea ny kuitenkin.
Pelisilmaahan nimenomaan oli keskeyttaa peli siihen hetkeen kun historiallinen maali isketaan
 
Suosikkijoukkue
Tampereen TAPPARA
Hitsi, olisi suonut että tuo olisi osunut vaikka Kuuselalle. Tai Peltolalle jos pelaisi vielä siellä.

Noh, eipä tuolla kai niin väliä ole.

Ja jos oikein olisi tähdet sattuneet, niin eilisessä paikallispelissä. Toisaalta sopii se myös ElClassicoon.
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Jumatsuikka tolla Tiivolalla on korkea pää. Kypärä on ihan suorassa mutta silti visiirin alareuna on kulmakarvoissa.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Ihan samanlaiset harjoitusturnaukset, jossa yleensä kumpaakaan ei kiinnosta. Satunnainen pikkuseura tulee sähisemään ja voittaa ihan energialla.

Kateellisten ulinaa
 

peekay

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Montreal Canadiens & #11
Miks muilla turkulaisilla rinnassa lukee Turku, mutta maalivahdilla Abå?
Pelaajan äidinkielen mukaan se pitäisi mennä, mutta tuossa on nyt joku virhe tapahtunut. Liekö mennyt veskareiden paidat ristiin.

Minä luulen että ÅBO on Rasmus Tirrosen äidinkieli. Sportmagasinet-ohjelmassa taisi olla juttu Norresta, Rassesta ja Haukesta, kaikki veti ruotsiksi.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Minä luulen että ÅBO on Rasmus Tirrosen äidinkieli. Sportmagasinet-ohjelmassa taisi olla juttu Norresta, Rassesta ja Haukesta, kaikki veti ruotsiksi.
Ketä nää Nasset ja Rasset on? Voitaisiinko puhua ihan pelaajien oikeilla nimillä.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Kieltämättä tuo 10k maalia on perkeleen kunnioitettava suoritus. hattu päästä
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olkinuora liigastudion top-5 -veskareissa. Heh.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös