La 23.2.2013 KalPa - HPK

  • 8 246
  • 34

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
+ Henkka näyttää ihan vahvistukselta ja liigauran avausmaali lämmitti mieltä.

Täytyy vielä kehaista. Odotin lähinnä oman pään luutaa, joka hoitaa vähäeleisesti sen oman tonttinsa ja antaa helpon syötön omille. Saatiin kaveri, joka tämän lisäksi pyrkii oikein maalintekoonkin.

Tuo suoritus oli kyllä jäänviileä. Yksi kaveri nippuun ja paikasta, josta yksi jos toinenkin olisi lääpäissyt Tuokkolan paidan joukkuelogoon, jäänviileä sijoitus tolpan juureen. Hienoa.
 

Giba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kainalniemen Hiki
Erittäin maukkaat 3 pistettä! Kalakukot oli käytännössä koko pelin ajan jaloissa. KalPa erittäin isoissa vaikeuksissa koko pelin omalla alueellaan, kiitos Kerhon agressiivisen karvauksen Lisäksi Kerhon viisikko tukki keskialueen tarkasti. KalPa:lla käytännössä kaksi maali paikkaa joista maalit.

Ei varsinaisesti mikään mittari Tolkille, koska töitä ei juurikaan ollut, mutta voitettu peli veskarille luo kumminkin itsevarmuutta.

P.S. Henryn kädet on muuten tehty sametista!

Tuohonpa ei paljon lisäämistä. Paitsi että ei tullut 3 pistettä. Kerho oli tänään hyvä ja pulinat pois
 

eakin

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Eipä ole KalPa yhtä pulassa ollut koko kautena vaikka nyt komeasti 9 viimeisestä kotipelistä 8 tappiota. HPK jaksoi kyllä ihmeen kovalla sykkeellä painaa loppuun asti, itse olin varma ekan erän jälkeen ettei voi jaksaa koko peliä. Pahinta tässä KalPan kannalta taitaa olla ettei tuo tainnut tänäänkään pelkästä motivaatiosta olla kiinni, vastustaja oli vaan tuon verran parempi mitä laukauksetkin kertovat.

KalPan onnistujia tänään ehdottomasti Kolehmainen ja Tuokkola. Tarvittaisiin vaan muutama Kolehmainen lisää jos haluttas mitaleista tällä kaudella taistella. Ei hyvältä näytä.
 

Naalinpaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeeenlinnan Pallokerho, Jon "Nasty" Mirasty
KalPan onnistujia tänään ehdottomasti Kolehmainen ja Tuokkola. Tarvittaisiin vaan muutama Kolehmainen lisää jos haluttas mitaleista tällä kaudella taistella. Ei hyvältä näytä.

Jos umpisurkeasta KalPa:n ryhmästä pitää nimetä se huonoimmasta huonoin, niin ei liene epäselvää, että se oli tänään Haverinen. Karmeita kiekon menetyksiä omalla alueella!
 

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Jos umpisurkeasta KalPa:n ryhmästä pitää nimetä se huonoimmasta huonoin, niin ei liene epäselvää, että se oli tänään Haverinen. Karmeita kiekon menetyksiä omalla alueella!
Jotenkin käsittämättömällä tavalla Hazardinen selvisi kuitenkin ilman miinusmerkintöjä (ja tämä ei ollut mitään kuittailua vaan aito yllättynyt havainto). Sen sijaan "ykköspakki" Marko Kauppinen jälleen -2. Viimeisessä kolmessa pelissä yhteensä -8. Ja pääosin ihan omien virheidensä seurauksena.
 

Ben_D

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chris Simon
Mikä ihmeen suonenveto oli hankkia Joni Haverinen? Markkinat oli kuivat joo, mutta Kalpalla lienee junnuissakin parempia pakkeja....
 

Nukkemurhaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Palevan Kallo
Mikä ihmeen suonenveto oli hankkia Joni Haverinen? Markkinat oli kuivat joo, mutta Kalpalla lienee junnuissakin parempia pakkeja....
Itse en tuomitsisi Haverista näin suoraan. Muistetaan kuitenkin että KalPan pelityyliin sisälle pääseminen vie kauan aikaa monelta puolustajalta. Hyvinä esimerkkeinä Timonen, Laurila, etc.
Haveriselle sattui eilen vähän heikompi viivapelaamisen päivä, mutta välttyi kuitenkin miinuksilta. Ei ole mielestäni ollut joukkueen huonoimpia pakkeja pelaamassaan seitsemässä ottelussa ja näyttäähän plusmiinustilastokin +3.

Joni tulee kehittymään vielä ajan kanssa positiivisessä mielessä suureen rooliin KalPan alakerrassa. Sanokaa minun sanoneen. ;)
 

Girardi #5

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers ja Kalapa
Joni tulee kehittymään vielä ajan kanssa positiivisessä mielessä suureen rooliin KalPan alakerrassa. Sanokaa minun sanoneen. ;)

Mä veikkaan että tämä "ajan kanssa" tarkoittaa jotain 2-3v eli silloin on jo liian myöhäistä. ;) Nooh, on sillä tosiaan plussaa 3 ja 2 syöttöpojoo. Itse pelistä ei ole mitään sanottavaa.
 

tulikaste

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Tero Lehterä
Kaikista eniten oikeastaan vituttaa se että esim. Salminen on varmasti lähdössä Pietariin kauden jälkeen ja vielä nyt kun tällainen taikuri joukkueesta löytyisi niin esitykset ovat tuollaista perseilyä. Minä en tiedä yrittikö KalPa esim. eilen ihan tosissaan koko 60 min ja oliko HPK vain todella hyvä, mutta jos ei näin niin haistakaa paska. Ja toisaalta jos noin niin sitten ollaan pulassa pelillisesti. Ääh.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös