Ristimollo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kiekko-Espoo
Siis täh Rantala näyttää hylkyä. Mutta Espoo 2-4 johtoon. Sekavaa
Ei ole, vähän hitaampi vain kuin normaalisti.Onko muilla livescore kaatunut?
Mulla ei aukea yksittäisten pelien tilastot.Ei ole, vähän hitaampi vain kuin normaalisti.
Mulla näkee tulokset, mutta ei saa auki yksittäisiä pelejä tarkemmin.Onko muilla livescore kaatunut?
Sekavaa touhua Lahdessa.
Ne juurikin aukeaa vähän hitaammin kuin normaalisti, viitisen sekuntia kun malttaa odottaa niin aukeaa.Mulla ei aukea yksittäisten pelien tilastot.
Näitkö?Onko joku muuten joskus nähnyt että toi Bricley sais syötön omille? Hidas ja huono
Eikös siinä tarkastettu ulosajoa? Eli hylky näytettiin siihen ettei tule jäähyä.Siis täh Rantala näyttää hylkyä. Mutta Espoo 2-4 johtoon. Sekavaa
Jaa rapuloissaan vai?Eihän siitä mihinkään pääse, että tämäkin Sport-HIFK olisi mielenkiintoisempi Karjalainen ja Rantakari takalinjoilla. Mutta mitäs läksit.
Jokereitten kans läpystä vaihtoMielenkiintoinen tää Stadin fanipoppoo, kun ensin huutavat muutaman minuutin putkeen ”iiäfkoo” ja perään seuraavat minuutit ”Mestikseen Mestikseen”.
Vissiin liiga kyllästyttää ja haluavat pudota?
Varmaan haluaa ottaa mallia jalkapallo puolelta :DVissiin liiga kyllästyttää ja haluavat pudota?
Tällaisella esityksellä saisikin pudota, sportia vastaan 0-1 kahden erän jälkeen.Mielenkiintoinen tää Stadin fanipoppoo, kun ensin huutavat muutaman minuutin putkeen ”iiäfkoo” ja perään seuraavat minuutit ”Mestikseen Mestikseen”.
Vissiin liiga kyllästyttää ja haluavat pudota?
Norsukiekko kohti muikkuja ja joku ripulikäsi osuu vahingossa matkalla. Uskokaa unelmiinneNäitkö?
HPK:n Kopiloff on kyllä tässä ensimmäisessä pelissään tehnyt suuren vaikutuksen. Miksi näin taitava pelaaja on pidetty kokoonpanon ulkopuolella tähän saakka? Ehdottomasti joukkueessa vaarallisimpia hyökkääjiä tänään. Näillä otteilla luulisi pelipaikan pysyvän miesten joukkueessa loppukaudestakin.