Tää Turun hallin kuvakulma on ihan perseestä.. en muistanutkaan kuinka kaukaa ne kuvaa tuolla.
Tää Turun hallin kuvakulma on ihan perseestä.. en muistanutkaan kuinka kaukaa ne kuvaa tuolla.
Mun mielestä se on ihan toimiva halli.. Ainoastaan katsojat puuttuu.Myös itse halli on ihan perseestä.
Miksi?Myös itse halli on ihan perseestä.
Myös itse halli on ihan perseestä.
Mun mielestä se on ihan toimiva halli.. Ainoastaan katsojat puuttuu.
Vaikka tänään niitä on enemmän kuin miissään muussa liigaottelussa.
Lauantai-ilta ja ifk vastassa niin kyllä pitääkin olla, mutta enemmänkin saisi olla katsojia.Vaikka tänään niitä on enemmän kuin miissään muussa liigaottelussa.
Ahaa, normi Ilvespeliä siis ;). Lähteekö isoista ovista muitakin?Oli. Eilen HPK:n isoja poikia pelotellut Antti Saarela vetää kolmannessa erässä hyppytaklauksella pari saipalaista sileäksi.
Ja Turun megahallissa kaikki alle 8000 näyttää tyhjältä. Eiköhän siellä halli täyty kun kotijengi alkaa pärjäämään ja gloorihuntterit tulee paikalle.Aina niitä on silti vähemmän ku pitäis! Ja vähintäänkin väärin laskettu!
Miksi?
Ahaa, normi Ilvespeliä siis ;). Lähteekö isoista ovista muitakin?
Helkkarin porsaat.Ehkä koko Ilveksen Hanson-Brothers, eli Saarelan lisäksi Maccelli ja Topias Haapanen.
Äläs ny SaiPa pelaa hyvin.Vittu noita vetoja...metritolkulla ohi tai suoraan logoon.
Ristus ku oli hoikka vyötärö Lappeenrannan tytöllä. Tahtoo olla nuorempi.