Don Sputnik
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa, Liverpool
Vittu mitä paskaa on saipan erikoistilannepelaaminen. Oma yv ei toimi yhtään ja alivoimakin alkaa rakoilla. Kaikki av aloitukset hävitään ja purkupeli on ala-arvoista. Nyt saatana ryhtiä!!
Eihän Savosta tuu kun komeita.Haukuin Levtchiä tässä joku aika sitten veltoksi taiteilijaksi...
Sori Anttoni!
YV jäi nyt ajallisesti kesken ....
mutta olipa komea.
Komeeta!
Kiekon sisään vienti kärysi minun nenääni paitsiolta, mutta ei ilmeisesti kenenkään muun mielestä.
Tappara tekee oikein yv-maalin. Levtchillä nyt 2+1 ja Tapparalla 3-1 johto. Kiekon sisään vienti kärysi minun nenääni paitsiolta, mutta ei ilmeisesti kenenkään muun mielestä.
Eihän Savosta tuu kun komeita.
Vanhalla säännöllä olisi ollut, mutta mielestäni Levtchi sai jalan pidettyä ilmassa viivan päällä.
Tappara tekee oikein yv-maalin. Levtchillä nyt 2+1 ja Tapparalla 3-1 johto. Kiekon sisään vienti kärysi minun nenääni paitsiolta, mutta ei ilmeisesti kenenkään muun mielestä.
Tjaa, Virtanen kyllä aiheutti tuon ihan itse. Kamppailutilanteessa jarrutti ja käänsi selän yllättäen. KalPan kaveri ei tossa oikein voinut tehdä mitään.Joku Kalpan nobody tönää selästä laitaan eikä jäähyä.
Oli aivan mahdoton paikka KalPan pelaajalle, Ilveksen kaveri pysahtyy, kyyristyy ja hakee kaantoa juuri kun KalPan kaveri on tulossa taklaamaan. Tekematon paikka Riekkiselle mutta nakojaan kaivoivat jaahynJoku Kalpan nobody tönää selästä laitaan eikä jäähyä.