La 23.10.2010 Lukko-TPS

• 15 978
  • 55

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sen tiedän että viimeksi Lukko on tehnyt yhdeksän maalia tai enemmän Äijänsuolla joulukuussa 1999 kun Ässät kaatui 10-3, senkin jälkeen on näissä Satakunnan paikallisissa otettu seitsemän maalin voittoja mutta ne ovat mallia 7-0.
Ei se vanha Rokukaan kaikkea muista, vaikka todennäköisesti on itse nähnyt senkin pelin, missä Lukko voitti SaiPan 70-v -juhlaottelussaan kotonaan maalein 9-4. Tämä tapahtui 4.11.2006. Silloin Straka ja kumppanit niputtivat sputnikit kolmannessa erässä 6-1 lukemin. Peli oli kahden erän jälkeen 3-3.

Eilisessä Lukko-TPS -pelissä kaikki muu kuin murskavoitto olisi minusta ollut pettymys. Tasaisista lukemista huolimatta Lukon olisi kuulunut ratkaista peli jo huomattavasti aiemmin kuin toisen erän lopussa. Niin paljon maalipaikkoja tuhlattiin ja TPS:n annettiin näin pysyä pelissä viisikkopuolustuksen ollessa myöskin lepsulla tasolla. Ilmeisesti luotettiin ja uskottiin omaan hyökkäysvoimaan, mikä lopulta ratkaisikin sitten.

Tosi upeita maaleja pelissä nähtiin roppakaupalla ja se lämmittää kovasti. Nimen omaa niitä olen halunnut Lukon paukuttelevan räkämaalien sijaan. Huutooni on tällä kaudella vastattu ja murksavoitotkin on aina kivoja, varsinkin turkulaisista!

8-3 oli oma veikkaukseni pelistä ja onneksi näin ei käynyt, sillä tulosvetolappua en ollut täyttänyt.

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei vittu. Sen verran on kyllä muidenkin seurojen pelaajien otteita tullut seurattua että tiesin Lindgrenin nakuttaneen kovat tehot, mutta kaverihan on paukuttanut melkein 2p per peli -vauhtia. Omgoosh.

Oli muuten aika nättejä kihauksia tässä pelissä Lukon toimesta, tosin järkyttävän vapaasti noita maaleja annettiin tehdäkin.

JPriest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lindgrenissä on paljon kuplamaisia piirteitä. Lisäksi on havaittavissa että tällä pelaajalla on väsyvä räätälinlihas. Ei tule kestämään joulutauon jälkeen... olen pahoillani, mutta näin se tulee olemaan.

Perttu on muuten aina ollut kauden edetessä parempi kuin mitä alkukaudella ja nyt täytyy sanoa, että mikäli tälläkaudella suuntaus on edelleen sama. Niin kevättä voidaan Raumalla odottaa huomattavasti toivoikkaammin kuin esim. Porissa jossa kupla tulee puhkeamaan ennen joulua.

Irtolapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Niämise Ville, Gill,Forss ja Pospisil
Tukosta ja Lindgrenia yliarvostetaan aika paljon. Ketä tahansa tekee useita pisteitä lamaantuneen hanhilauman keskellä. Peli oli keskinkertaisuutta kaikilla osa-alueilla.

Ei kovin dominoivia suorituksia ollut oikeastaan vielä missään pelissä Lindgrenillä, täytyy katsoa että tuleeko. Ja useiden haastatteluiden perusteella olen suuresti ihmetellyt että onko Lindgren kovinkaan lahjakas suullisesti? Ilmeisesti ei, vaikuttaa hyvin erikoiselta ja tietenkin huonontaa minun arviota kyseisestä pelaajasta.

Jep jep, itse asiassa molemmat, Tukonen ja Perttu ovat suorastaan huonoja pelaajia, varsinkin juuri tällä hetkellä. Pertun syötöt lähtevät vaan vahingossa lavasta äkillisen suonenvedon johdosta ja Tukonenkin on tehnyt maalinsa puhtaalla tuurilla. Mistä noita torakoita oiken tulee, todennäköisesti Porista.

thv294

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Tottenham Hotspur
...Niin kevättä voidaan Raumalla odottaa huomattavasti toivoikkaammin kuin esim. Porissa jossa kupla tulee puhkeamaan ennen joulua.

Kuten myös kaudella 2009-2010...

Oli kyllä hienosti palattu arkeen Tappara-pelin jäljiltä, Engreniä kävi muutamassa maalissa sääliksi. Tepsin pelaamisen osalta ongelmia ei montaa ole, ainoastaan mv-, puolustus-, hyökkäys- ja erikoispelaaminen kaipaavat hieman säätöä. Onneksi kautta on vielä jäljellä, vaikka runkosarjan voitto taitaa olla karannut tältä kaudelta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy