Jukan takahiukset
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko. Mälsä pierumäki kiekko.
Zapsin peli tänään vähän kaksijakoista. Upeita pelastuksia ja sitten vähän helppoja livahduksia.
Väärin teki Ässät maalin, pelin jälkeen hylätään.
Niin tässä tapauksessa mun mielestä on oleellisempaa se miten niitä juttuja ja sen jälkeisiä asioita ylipäänsä on kommentoitu eli vajotaan sille samalle tasolle. Minkä takia niitä juttuja pitää kommentoida tai ainakaan kommentoida samalla tasolla kuin jolla se toinen kirjottaa. Se on mun mielestä ihan hauskaa seurata tommosia "keskusteluja" näin ulkopuolelta.Mua naurattaa että nykyään kyseiset hessut saa arvonimen trolli, siitä että heittää aivan mielipuolisia juttuja, ja sitten nauretaan niille jotka kommentoi kyseisen hessun juttuja.
Voi kun suloista. Luulette tosiaan että Saarela tulee ensi kaudella raumalle? xDAleksi Saarela, Rauman Lukko. Refleksinomaisesti tuuletti hieman, mutta laski nopeasti kädet alas, ettei kainaloon piilotettu sopimuspaperi vain putoa jäälle.
Jaa ei vihelletty Partasen rikkomista, mutta tämä sitten.
Yritti uittaa samalla tavalla kuin viime keväänä, mutta Kilppari oli paremmin hereillä ku Metsola.Aho ei saanu läpiajosta maalia.