Poikkarilla niskaan ja heijarilla perään, tämäkö on sitten sitä kovuutta? Hauska kuinka tuo ylen toimittaja onkin nähnyt tapahtumat, ettei olis itsekkin tullut noilla busseilla IFK fanien mukana koska ei sieltä parvelta paljoa kannatusta kuulunut.
Miten tämä "ajautuminen" käytännössä ilmenee? Olisi kiva tietää että olenko vaan niin puusilmä kun en ole itse tällaista havainnut.HIFK:ta, joka puolestaan on ajautumassa KHL-Jokereiden farmijengiksi.
Miten tämä "ajautuminen" käytännössä ilmenee? Olisi kiva tietää että olenko vaan niin puusilmä kun en ole itse tällaista havainnut.
Junnuthan piti pilkkana tätä miljoona miehistöä ensimmäisen erän ja toisessa saman homman jatkuessa paloi julleilta käämi, kolmannessa taisi vaan loppua pojilta kunto ja pisteet Helsinkiin.
Olen ymmärtänyt, että Jokerit on nappaamassa mm. Zaborskya ensi kaudeksi ja muutenkin pelaajabudjetti naapurissa on moninkertainen, joten ei HIFK:lla pitäisi olla realistisia mahdollisuuksia kilpailla pelaajista Jokereiden kanssa. Mutta korjaa ihmeessä, jos tämä ei pidä paikkaansa, en ole niin tarkasti noita seurannut.
Eli HIFK on vasta ajautumassa ruplanarrien farmiksi, joten meillähän on mennyt sitten aika hyvin, koska esim. Mestari-Kärpät ajautui sellaiseksi heti alusta alkaen...
Tämä kaikki voi olla totta, mutta mikä tästä tilanteesta tekisi sen farmijoukkue aseman? Meinaa jos sopimuksettomien, entisten omien pelaajien ajautuminen muualle, tekee farmijoukkueeksi, niin kuinkas monen joukkueen farmiksi Blues on tällä kaudella jo kerennyt? Kärpät, HIFK, TPS, MoDo ja mitä kaikkia näitä on? Oliko siellä peräti jopa Kokkolan Hermeskin mukana?
Idioottimainen teko Taipalukselta, siitä kai kaikki ollaan samaa mieltä.IFK:lle iso voitto, jos Taipalukselle tulee pidempi huili.
Nyt on sitten sekin nähty, että aina niin rauhallinen ja pitkät hermot omaavalla Corey Elkinsillä keittää yli. Ei ole kertaakaan aiemmin tommosta tapahtunut.
Hallissa oli hyvä meno, mutta kerta toisensa jälkeen HIFK:n kiekkokannattajat yllättää surkeudellaan. Näkemissäni futispeleissä about 90min kannustusta. Lätkäpeleissä ehkä 10min pidetään ääntä - maalien jälkeen ja johtoasemassa. Yli 1200 samassa katsomossa fan clubin lipuilla ja noin väsynyt esitys.
Eli HIFK on vasta ajautumassa ruplanarrien farmiksi, joten meillähän on mennyt sitten aika hyvin, koska esim. Mestari-Kärpät ajautui sellaiseksi heti alusta alkaen...