La 23.1.2010 Lukko-HIFK

  • 13 698
  • 60
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Ei oo tullu ikinä käytyä Rauman hallissa...kuuluuko siellä tosiaan noin vitun selvästi yksittäiset huudot?

Kun mietit hallin kokoa verrattuna vaikka Helsingin jäähalliin, niin vastaus tulee jo siitä. Saa olla aika kantava ääni, jos näissä isommissa halleissa haluat äänesi kuuluvan pelin ollessa käynnissä.
 

Graves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vaikka Haatajan viime kauden lopun otteet harmittavat, niin ei mielestäni hänen tuuletuksessaan ollut mitään väärää. Jääkiekko on nimenomaan tunteita nostattavaa viihdettä. Viihdettä oli Haatajan tuuletuksessa ja tunteita nousi. Täältä myös pointsit Haatajalle.

En itse peliä valitettavasti nähnyt, mutta koosteen perusteella ei mielestäni voi Honkaheimoa syyttää Hirson maalista. Hän nimenomaan piti tilanteessa oman miehensä. Hirschovits kävi nappaamassa kiekon omille ja sai rauhassa kaarrella maalintekoon. Mun järjen mukaan pääsyyllinen, jos sellainen pitää löytää, on todennäköisesti sentteri.

Otolle valitettavasti sattuu välillä ihme hasardeja, mutta silti hän pelaa vuodesta toiseen paremmin ja varmemmin. Käyttökelpoinen peruspakki.

Sangen hienoa katsoa maalikoostetta, josta paistaa läpi se, että maalin eteen mennään todella hanakasti. Ei varmasti ollut helppo ilta Noroselle.
 

senilix

Jäsen
Hoinkaheimo otti miehensä, joka kiekon menettikin. Rantanen tuli kiekkoon maalin takana, jossa myös valkopaita. Hirshovits kolmantena tuli ja vei kiekon, Rantanen tuli maalille mailanulottuman päässä takana eikä saanut estettyä.

Toisin sanoen, molemmat pakit alivoimalla maaliviivan takana. Honkaheimo meni sinne omassa kiekollisessa pelaajassaan kiinni, joten minun mielestäni Rantasen homma olisi ollut seistä päädyn valkopaitaistan ja maalin välissä, ei valkopaitaisten takana yrittämässä pelata kiekkoa.
 

Dexu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hallitseva Suomen Mestari 2021
Ei oo tullu ikinä käytyä Rauman hallissa...kuuluuko siellä tosiaan noin vitun selvästi yksittäiset huudot?

No tässä tapauksessa huuto kuului selvästi, kun aloitus oli Lukon puolustusalueen siniviivan päältä ja huuto tuli samalta puolelta jolta aloitus oli. Pelaajat olivat jo ryhmittyneet aloitukseen, kun katsomosta huudettiin Haatajalle, että "mikä on kun ei kulje ja onko taas jo matka varattuna keväälle"! Matkan varauksella taas viitattiin Haatajan viime keväiseen haastatteluun jossain lehdessä, missä mies kertoi varanneensa matkan perheelleen etelän lämpöön maaliskuulle!! Eli mies ei itsekään uskonut enää vuodenvaihteen jälkeen oman joukkueensa mahdollisuuksiin päästä mitalipeleihin. Silloinhan Lukko taisi vielä olla sarjataulukossa sijoilla 6-7?

No aloituksesta taisi mennä tosiaan se 5 sekuntia max, kunnes kiekko oli maalissa Haatajan toimesta. :) Ja kuitti katsomoon takaisin.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Ei oo tullu ikinä käytyä Rauman hallissa...kuuluuko siellä tosiaan noin vitun selvästi yksittäiset huudot?

Olen ollut pitkään siinä käsityksessä, että huudot (yksittäisetkin) kuuluvat kentälle yllättänkin hyvin. Muuten hiljaisella hetkellä luonnollisesti vielä paremmin.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kun mietit hallin kokoa verrattuna vaikka Helsingin jäähalliin, niin vastaus tulee jo siitä. Saa olla aika kantava ääni, jos näissä isommissa halleissa haluat äänesi kuuluvan pelin ollessa käynnissä.

Mun mielestä tuo ääni kuului epäilyttävän kovana tuosta nauhalta. Olisikohan Nelonen keinotekoisesti lisännyt hiukan huutelijan volumea, kun huomasivat että tuostahan saa hyvän videopätkän? Onko se yleensäkään mahdollista fiksata ääniä, on kai?

Meinaan en minä pelin aikana tuommoista huutoa kuullut vaikka samalla sivulla istuinkin mistä se tuon nauhan perusteella kuului.

Mutta niinkuin eilen kirjoitin, niin mun mielestä hyvä kuitti Haatajalta eikä tuosta nyt kannata hermostua.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Mun mielestä tuo ääni kuului epäilyttävän kovana tuosta nauhalta. Olisikohan Nelonen keinotekoisesti lisännyt hiukan huutelijan volumea, kun huomasivat että tuostahan saa hyvän videopätkän? Onko se yleensäkään mahdollista fiksata ääniä, on kai?

Huutaja on ollut todennäköisesti lähellä kameraa ja näin ollen on ollut helppo työ studiolla fiksata ääntä selvemmäksi ja tätä kautta saadaan huutajan sanat kuulumaan.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Huutaja on ollut todennäköisesti lähellä kameraa ja näin ollen on ollut helppo työ studiolla fiksata ääntä selvemmäksi ja tätä kautta saadaan huutajan sanat kuulumaan.

Nyt vasta vaivauduin tuon videon katsomaan ja olen aika pitkälle samoilla linjoilla Rokun kanssa. Kyllä tuota on ollut pakko vähän "fiksata". Toki tuo huuto kuului viereisen katsomon yläosaankin, muttei kyllä lähellekään noin selvästi. Kamera kyllä taitaa olla aika tarkalleen huutajan yläpuolella, jos nyt oikein tuota tulkitsin.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Turhaan minä mitään pätkiä katselen, kun itse olin paikan päällä. Omiin korviin kantautui hallillakin juuri ennen maalia joku kuitti Haatajan suuntaan, mutta tuo Haatajan vastakuitti ei kyllä mennyt lähellekään oikeaa osoitetta. Kyllä se oli nähdäkseni vittuilua ihan tasapuolisesti koko raumalaisyleisölle.

Heh heh ja hih hih. Eli raumalaiskatsojat saa vittuilla Haatajalle mutta jos Haataja hieman kuittaa maalinsa jälkeen takaisin niin se on hyi hyi ei saa koska raumalaisille voi tulla paha mieli? Anna mun nauraa. Minusta tuollaiset on ihan hauskoja, se osoittaa että pelaajat kyllä kuulevat niitä huutoja vaikka jättävät ne yleensä huomiotta ja takaisin kuittaaminen myös osoittaa ettei ne huudot valu vain ohi kuin vesi hanhen selästä. Ja nämä raumalaisten itkut Haatajan veikeästä kuitista kertoo vain että Haatajan kuitti osui ja upposi.
 
Viimeksi muokattu:

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Kyllä tuota ääntä on nauhalla fiksattu. Ei kuulunut meinaan pari katsomon osaa etäämmälle tuo huuto.

Ihan asiallista kuittailua Haatajalta. Itsekin provosoiduin tuosta huudosta. Nyt kun kuulin tuon huudon nauhalta niin eittämättä aika sopivaan kohtaan Haden tuuletus tulee.

Lukko kuitenkin kuittaisi voittamalla ottelun 6-2. Haataja asteli pukukoppiin päätää pudistellen. Tuntu hyvälle.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Ehkä vaikuttaa myös tämä IFK:n pelaamisen kokonaiskuva viimeiseltä parilta kuukaudelta. Ei sitä paskaa jaksa kovin kauaksi lähteä katselemaan. Sarjataulukon häntäpään joukkueet sentään voitetaan, mutta top6-jengeille hävitään joka kerta.

Eiköhän suurin syy ole se, että alun perinkään tuonne ei pitänyt järjestää minkään valtakunnan fanimatkaa. Syyksi veikkaan pääasiassa reissukrapulaa, tässä kuussa kun on jo ollut tuplamatka Turku-Pori sekä megamatka Lahteen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös