Oli todella hengetöntä pelailua molemmilta, toinen oli väsynyt ja toinen anemian kourissa, SaiPalla oli voiton avaimet ensimmäisessä erässä ja parissa ylivoimassa käsissään, mutta Vehasen loistopeli ja SaiPan ylivoiman hengettömyys veivät mahdollisuudet. Lukko sitten teki tarvittavat maalit kun SaiPalle ei voitto kelvannut.
Puhtaat paperit SaiPasta saa minun papereissani nelosketju Koskinen-Hakkarainen-Vilen, sekä Levokari, Iliakis, Hacker ja Holma, osin Nikiforuk, muut katselkoon peiliin minkälainen veltto maanmatonen sieltä näkyy.
Puurula pelasti maalissa mitä pelastettavissa oli, mutta yksin on huono pitää joukkuetta pystyssä.
Saatan saada nyt aikaan vastaväitteiden suman SaiPan kannattajien taholta, mutta sanon kuitenkin. Tämä hurri, Henrik Höglund on minun mielestäni osoittautumassa pahanlaiseksi hanttikortiksi, puutteellinen luistelutaito ja puukädet on huono yhdistelmä, en ymmärrä mitä Mälkiä näkee/on nähnyt tässä miehessä, pelkkä kova laukaus hehtaaritykillä, tai päin vastustajaa, ei ole minun mielestäni mikään meriitti pitää miestä joukkueessa.
Kun tuolta Atlantin takaa löytyy tälläisiä Iliakisin ja Nikiforukin kaltaisia pelureita, ei luulisi olevan tarvetta pitää täällä tuollaista tusinahurria, en usko,että nämä yliopistopojat on yhtään kalliimpia, parempia kylläkin, niinkuin nämä kaksi ovat osoittaneet, samoin kuin Hacker, joka nyt on yhden kauden AHL.ssä pelannut.