La 22.9.01 TPS - LUKKO

  • 1 955
  • 18

Belander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tästä ottelusta on varmasti odotettavissa hyvää jääkiekkoa..

Tps pelaa aina vahvaa peliä kotona ja kun yksi rakkaista vihollisita tulee vastaa on kaikki mahdollista..

Miten on, onko TPS:n vire alkanut vai jatkaako se rämpimistä runkosarjassa...?? Mitä tekee LUKKO, jatkaako se yllättämista ja siitä mihin jäi eilen raumalla...??

Onko turkulaiset valmiina lauantain otteluun....??
 

Hearsay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Saarela 5 vs. TPS 5

Pasi Saarela on tehnyt tällä kaudella yhtä paljon maaleja (5) kuin hallitseva mestari TPS joukkueena yhteensä.

Viime kaudella Lukko voitti molemmat Turun ottelut ja TPS haki pisteet Raumalta. Turun osalta perinne saa jatkua.:D
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ja sitten pelin jälkeen kaikki mukaan Lukon faniristeilylle. No, minä olen jo niin vanha äijä, etten sinne viitsi lähteä, mutta nuoremmat ja notkeammat saavat mennä.

Minä en tosin viitsi lähteä edes peliä katsomaan, mutta hengessä mukana olen radion välityksellä.
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Paljonkos raumalaisia on tulossa huomenna Turkuun? Ainakin luulisi, että aika paljon kun risteilylle sen jälkeen lähtevät.
Toivottavasti saadaan hyvää kilpahuudantaa.
 

Dexu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hallitseva Suomen Mestari 2021
Pelkästään risteilylle on kuulemma lähdössä sellaiset 300 henkeä ja uskoisin ainakin saman verran tulevan muutenkin.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
MTV3:n otteluennakko kertoo, että Lukolta ovat tänään sivussa kuumeinen Matti Kaipainen sekä kylkensä loukannut Markus Jämsä jo entisten sairaslistalaisten lisäksi.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
!!!!

0.48 Viinanen (Niskala) 0-1 yv
1.25 Koivisto (Siivonen-Torkki) 0-2

Mutta ilta on vielä nuori...
 

TheBlade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kansas City Outlaws
Jees!!

turun perinne siis jatkui ja pisteet matkaavat ruotsinlaivan kautta Raumalle.. :D

Vaikka olenkin Lukon fanien vakiokalustoa en ennen kauden alkua uskonut joukkueen pystyvän tälläisiin suorituksiin!! ja varsinkin Vehasen suoritukset ovat olleet aika uskomattomia..
 

foobar

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Itse missasin Lukon molemmat maalit joten niitä en voi kommentoida. Loppupelin ajan TPS oli kyllä selvästi hallitsevampi osapuoli ja loi lukuisia maalipaikkoja. Jokin ihme maalintekokipsi vaan tuntuu jengiä vaivaavan, Alatalollakin monta avopaikkaa. Koivun av-veivauksestakin olisi voinut syntyä maali.

Mutta jossittelut sikseen ja katse seuraaviin peleihin, tuolla pelillä jota TPS tänään esitti rupeaa kyllä pisteitä tulemaan.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vaikka radion kuuntelu jäikin aika vajavaiseksi, niin kyllähän Lukko kenttätapahtumien valossa taisi olla aika alakynnessä. Tepsin maalivahdit torjuivat 19 kertaa, Vehanen 47 kertaa.
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
TheBlade:

Et uskonut Lukon pystyvän mihin? Voittamaan joukkueen, joka on hävinnyt neljästä edellisestä pelistään kolme? Eipä paljon ollut uskoa joukkueeseen :)

Paikanpäällä taas olleena voin täysin hyvällä mielin yhtyä Ismo Lehkosen kommenttiin. Tänään ei pelattu TPS - Lukko, vaan TPS - Vehanen. Vehanen voitti 2-1. 48 torjuntaa ja joku ~ 20 vetoa vielä päätylautoihinkin. Avausmaaliensa jälkeen Lukolla oli tasan yksi maalipaikka ja esim. alivoimalla TPS pyöritti peliä Lukon päädyssä.

Pelitapahtumat eivät ratkaise, vaan maalit. TPS:n dominaatio oli selvä, mutta Vehanen oli hetkittäin loistava, toisina hetkinä onnekas. Niin pitää ollakin.
 
Suosikkijoukkue
TPS
No taas se pyllisti meille, nimittäin se rouva Fortuna. Onneksi sillä oli sentään pöksyt jalassa, ettei peli ollut ihan pers....stä!
Onneksi olkoon Lukko, voi ne pisteet noinkin saada.
Mikä porukka seuraavaksi? Ai niin Jyp, kyllä me nyt ainakin se voitetaan, ellei se satu tekemään yhtään maalia. On siinä välissä vielä peli porkkanapöksyjä vastaan, vaan eipä ole kovin suuria odotuksia; siis meillä.
 

besch

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vehanen maajoukkueeseen!!

Aika onnetonta Tepsiltä, miesvartiointi omalla maalilla ihan kateissa ja todella tehotonta peliä Lukon päässä. Vedettiin alas josta Vehanen nappasi kaikki helposti, tai keskelle mahaa. Mikäs siinä sitten.

Eikös se olisi Suomelle aika valtti vaikka Kanadaa vastaan olympialaisissa heitettäis Vehanen maalille, tuskimpa on Kanadan valmentajat scoutannu että mihin tälle vedetään... nojoo. Mutta kaikki kunnia Vehaselle, loistava peli, ei voi muuta sanoa. Saarela aina vaarallinen. Tuomaristo antoi todella outoja tuomioita, molemmin puolin. Petriläinen (?) sai jäähyn kun makoili vatsallaan tepsin maalin edessä ja sai yllättäen mailasta osuman... Ja sitten molemmin puolin tuli jäähyjä vain kun pelaajaa kaatui.
 

TiDo28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko,Toronto Maple Leafs
TPS-Vehanen

Kyllä nyt tosiaan voi sanoa,että lukolla oli todella onni matkassaan.Niin ylivoimaisesti TPS pyöritti peliä miten tahtoi,mutta tosi pahasti maalin teko tökki.

Vehanen oli tosiaan ihan maajoukkue tasoa.Torkki taas oli täysin pihalla.Koivisto ja Saarela olivat lähimpänä omaa tasoaan.Toisaalta kun katselee mitä pelejä lukko on pelannut viimeisen viikon aikana niin kyllä varmaan alkaa jaloissa tuntua.Vielä kun Kaipa ja Jämsä poissa niin aika paljon sai TPS tasoitusta.Torkin ja Salosen kohdalta puolustukseksi on sanottava etteivät tainneet olla vielä kunnolla kuntoutuneet vaivoistaan.

Tuomari työskentely oli tosiaan aika syvältä.Mitäs sanotte menikö expert-palkinto ja tähti-palkinnot oikeille pelaajille?Minun mielestäni siinäkin mentiin todella syvälle metsään.

Lukko on kyllä ansainnut risteilynsä ja parhaat onnen toivotukset.Seuraavaan lukon kotiotteluun odotetaan taas vähän lisäystä katsojamäärään ja ääntä mukaan myös.Kiitokset lukolle hienosta alkukaudesta!
 

DQ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Lukko
Jee!

Jiihaa, olipas mukava yllätys(?).
Eipäs tässä paljon muuta voi kun olla tyytyväinen Lukon alkukauden otteisiin. Ei ole paljon avauskieroksen Jyp-tappio menoa haitannut.

On kyllä pakko laittaa (tv:stä nähdyn perusteella) suuri osa illan voitosta Niittymäen piikkiin. Ekassa rebound suoraan eteen ja eipä tuo Koiviston ohjauskaan kummoinen ollut. TPS valmennus oli kyllä hyvin hereillä ja Norre pitikin nollan, mutta suurin kiitos voitosta kuuluukin toki Lukko-puolustukselle ja etenkin Vehaselle. Hienoa! Oon kyllä itse todella yllättynyt Lukon pistesaaliiseen näissä pelatuissa peleissä.
 
Viimeksi muokattu:

TheBlade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kansas City Outlaws
Siihen en uskonut että Lukon kausi lähtisi näin hyvin käyntiin ja että Vehanen on tuollaista tasoa.. Ei Tepsin voittaminen nyt mikään super-ylläri ollut mutta kyllä se Lukon "huippunimillä" varustetulle joukkueelle oli.. :)

Olen muuten sitä mieltä että olisi saanut Torkki, Kesä ja Salonen jäädä sairastuvalle tai Äijänsuolle harjottelemaan.. Pelottaa kun vielä Grönman tulee sinne keskenkuntoisena hoippumaan ja ottamaan jäähyjä..

joo ja sitä kansaa tarvittais lisää sinne äijänsuolle..seisomakatsomos on mun mielestä ollu ihan kivast porukkaa.. :rolleyes:
 

ic4u74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lukko oli huono, mutta mitä oli TPS?

Joo olin katsomassa peliä itse paikanpäällä ja todeta vain voi pariasiaa!

1. Joukkue ei ansaitsekkaan voittoa, mikäli niistä paikoista ei tee maaleja, mitä TPS hassasi. Mailaa puristettiin ja kun se ratkaiseva vedon piti lähteä, niin eihän siitä mitään tullut!

2. Vehanen oli ilmiömäinen!

3. SM-liigassa on kaksi yllättäjää tällä kaudella TPS negatiivisessa- ja Lukko positiivisessa mielesssä!

Ei Muuta!
 

Waltz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
TPS tosiaan hallitsi, mutta pelasi todella hölmösti. Nöyryys puuttuu täysin, jos Nurmiset ja Alatalot eivät lauo hyvistäkään paikoista, vaan yrittävät viedä kiekon maaliin. Ihmettelen, jos Lukolla oli maalien jälkeen vain yksi paikka, kun minä näin Koiviston ja Saarelan molempien karanneen läpiajoonkin, Koivisto aivan uskomattoman yksilösuorituksen jälkeen. No, eipä sitä hyökkäyspeliä hirveästi ollut, mutta tolla materiaalierolla taktisesti järkevää peliä Lukolta. Mitäköhän tapahtuu kun vastaan tulee ns. heikompia joukkueita ja pelejä pitäisi yrittää hallita, ainakin kotona? Tuomarityöstä kiukuttelua ihmettelen, koska kerrankin ne eivät olleet liian suuressa roolissa antaen miesten pelata. Ihan vaan pari paikkaa, josta en olis antanit jäähyä, muttei edes montaa, joka jäi viheltämättä. Turussa ollaan varmaan totuttu johonkin muuhun. Vehasesta sen verran, että huippumatsi, muttei mitään ihmeellistä. Tepsi laukoi todella laaduttomia laukauksia usein suoraan syliin. Vakuuttavaa työskentelyä Pärreltä silti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös