No paskanvitut on. Ykkösketju siellä on rautaa, mutta ei ainakaan itseäni säväytä tuo hyökkäys muuten. Kevin LaBlanc, Ryan Donato - muutamia nimiä, joilla toki potentiaalia paljoon, mutta paljon pitää myös tapahtua että pystyvät loistamaan.Aika naurettavaa paskaa tää OJ:n analysointi tuosta hyökkäyksestä. USA:n hyökkäys nyt varmaan 80-20 parempi kuin Suomen. "50-50 ku USA yksinyrittää" jep.
e. sama pätee kyllä maalivahdeissakin, NHL on NHL.
Mä rukoilen että Samia ei tarvitse hävetä samassa mittakaavassa.Tami Corner on näköjään tänä vuonna Sami Corner.
Taitaisit olla ensimmäinen joka ymmärtää.Mä en tota Lehterää aina ymmärrä.
Ai saatana! Olin jo unohtaa.Ei ole sama tunnelma näissä peleissä vs junnukisat kun mäkkärin mainos ei tule vartin välein.
Paljon peli?Ei ole sama tunnelma näissä peleissä vs junnukisat kun mäkkärin mainos ei tule vartin välein.
No joo, ei ole 80-20. Lähinnä nyt hain sitä, kun Oj heittää "USA:n hyökkäysryhmä on kyllä paljon kovempi, joten... no mutta ne yksinyrittää niin laitetaan 50-50" ei anna oikein lisäarvoa.No paskanvitut on. Ykkösketju siellä on rautaa, mutta ei ainakaan itseäni säväytä tuo hyökkäys muuten. Kevin LaBlanc, Ryan Donato - muutamia nimiä, joilla toki potentiaalia paljoon, mutta paljon pitää myös tapahtua että pystyvät loistamaan.
MOI!Ei ole sama tunnelma näissä peleissä vs junnukisat kun mäkkärin mainos ei tule vartin välein.