Itsellä ei sinänsä ole Mertsin selostuksia mitään vastaan, vaikka vähän tietyt maneerit ärsyttävätkin. Se vain jotenkin kuuluu näihin kisoihin ja ilman kyseistä ukkoa ei mömmömmit olisi mömmömmit. Ehkä olen tuulari.Ilmaiseksi saa Saukkosen ja rahalla Mertsi. Mitähän pitäisi tehdä, jotta saisi jonkun kunnollisen selostajan?
Toinen vaihtoehto on jo muutama vuosi sitten uransa lopettamista pohtinut Säteri, joten päättele loput. Stig Olkinuoraan ei kyllä varmasti näissä kisoissa kaaduta ellei hän ole doupannut.En oo kauheesti seurannu, onko Juuse Olkinuora lähtökohtaisesti ykkösveska?
Mun mielestä Mertsi oli joskus ihan oikeasti hyvä selostaja (tai aika kultaa muistot?!?) Mut nyt on jäänyt täysin omien maneeriensa vangiksi eikä toi selostus oo kehittynyt mihinkään - lähinnä taantunut.Itsellä ei sinänsä ole Mertsin selostuksia mitään vastaan, vaikka vähän tietyt maneerit ärsyttävätkin. Se vain jotenkin kuuluu näihin kisoihin ja ilman kyseistä ukkoa ei mömmömmit olisi mömmömmit. Ehkä olen tuulari.
Tännä vuonna tuli hankittua ensimmäisen kerran C-More kun ei jaksa enää noita mainoksia..Jumalauta että on mainoksia. Olisi pitänyt vielä säästää tuo C-more tilaus kisojen ajaksi.
Liekö siinä sitten jotain omaa showta. "Näistä minut tunnetaan". Emmää tierä. Ei se minua liiemmin häiritse, vähän kuitenkin. Enemmän ehkä huvittaa.Mun mielestä Mertsi oli joskus ihan oikeasti hyvä selostaja (tai aika kultaa muistot?!?) Mut nyt on jäänyt täysin omien maneeriensa vangiksi eikä toi selostus oo kehittynyt mihinkään - lähinnä taantunut.
Sinä edustat vähemmistöä. Täällä jatkoajassa on niitä jotka ihannoi juurikin sitä typerää jenkkiääntämistä.Ei ole. Siinä ei ole mitään coolia tai seksikästä, kun Antti Mäkinen lausuu "leikkisästi" "Zeshi Poljujaervi". Kuulostaa vaan aika tyhmältä ja juntilta.
Mua ei haittaa, kunhan ei tarvitse kuunnella Mertsiä, jolla oikeasti parasta ennen päiväys meni jo 20 vuotta sitten.Jumalauta että on mainoksia. Olisi pitänyt vielä säästää tuo C-more tilaus kisojen ajaksi.
Tuskin näin paljoa ainakaan.Eikös sielläkin näytetä mainoksia?
Ruotsalainen on jäässä. Eka erässäkin pari kiekonmenetystä, ja nyt maalipaikassa hidas.