Vahva tunne
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Jori jäi viivalle.Mitähän tuo Lehterä on vetänyt kun on hermot noin kireällä?
Jori jäi viivalle.Mitähän tuo Lehterä on vetänyt kun on hermot noin kireällä?
Oletko ihan varma?Ei, koska tapahtui Tapparan hyökkäysalueella.
Juu, ei noin kaukaa suoraa maalia anneta rikkeestä.Ei tuosta maalia olisi tullut jos Jašek ei olisi tehnyt. Jäähy vaan.
Kyllä vaan. Rikkovan joukkueen hyökkäyssiniviiva on raja.Oletko ihan varma?
Muistein, että tuo sääntö muuttui siten, että keskiviivalla ei olisi merkitystä, mutta voit hyvin olla oikeassa.
Kukakohan huono häviäjä kaksi ekaa peliä tässä sarjassa?Olet surkea häviäjä. Pelicans oli tänään parempi joukkue, siitä et pääse yli etkä ympäri tuomari-itkuillasi.
Olet surkea häviäjä. Pelicans oli tänään parempi joukkue, siitä et pääse yli etkä ympäri tuomari-itkuillasi.
jep. Itte mennettää kiekon ja kaksin käsin lyödää jaloille vaan. Pelle.Näytti menevän tunteisiin Merelälläkin
Älä ala lässyttämään värilaseista kun itselläsi on kanssa pullonpohjan paksuset päässä.Ja sinä katsot matsia värilaisella. Vai väitätkö kirkkain silmin, että Pelicans ei saanut etua tuomareista? Jos, niin kyseenalaistan lähinnä ymmärryksesi pelistä.
Oliko se Lehterä, mä olin kattovinani et Kemiläinen. No voipi olla et katon pitkin vittua.Lehterä rupeaa kirvesmieheksi Bryggmanin läpiajotilanteessa.
Heh, itte ole, itte olet.Älä ala lässyttämään värilaseista kun itselläsi on kanssa pullonpohjan paksuset päässä.
Kemiläinen kamppasi "rehdisti", Lehterä veti kunnon kirvesiskun suoraan käsille.Oliko se Lehterä, mä olin kattovinani et Kemiläinen. No voipi olla et katon pitkin vittua.