Ei haluta ratkaista.Kaksi selkeää jäähyä ja kolmatta ei enää uskallettu viheltää.
Mun Lüga.
Ei haluta ratkaista.Kaksi selkeää jäähyä ja kolmatta ei enää uskallettu viheltää.
En itsekään ymmärrä. Jonkun verran oon Lappeessa häntä nähnyt ja ei viehättävyys ole ihan ensimmäinen adjektiivi, joka tulee mieleen.Kai musta on tullut vanha kun ihmettelen mika Iidassa viehattaa, tuntuu etta jos poskea koskisi niin kuuluisi muovinen narahdus
Et vaan ymmärrä miehen neroutta.Vittu toi Pessi on pässi. Pelicansin erä selkeästi.
Muovisen bimbon näkönen, kyllähän tota lykkäisi mutta ei ole kyllä omalla ihannenaislistalla ollenkaan.En itsekään ymmärrä. Jonkun verran oon Lappeessa häntä nähnyt ja ei viehättävyys ole ihan ensimmäinen adjektiivi, joka tulee mieleen.
Miksi? Väitätkö ettette ole ansainneet boksejanne?Varmaan @Karvainen apina ja pari muuta voi jatkossa pitää suuta pienemmällä liittyen tuomareihin.
Tuon erätaukokoosteen jälkeen kyselen vielä aiheesta, miksi toinen maali ei tullut siirretyn rangaistuksen aikana? Eikös tuossa pakki lyönyt mailalla alakäteen...Miksi? Väitätkö ettette ole ansainneet boksejanne?
Kai musta on tullut vanha kun ihmettelen mika Iidassa viehattaa, tuntuu etta jos poskea koskisi niin kuuluisi muovinen narahdus
Vittasmäki 12:44Tapparan eniten pelanneella taisi olla 12min, en nahnyt nimea
Tuon erätaukokoosteen jälkeen kyselen vielä aiheesta, miksi toinen maali ei tullut siirretyn rangaistuksen aikana? Eikös tuossa pakki lyönyt mailalla alakäteen...
Tappara on ansainnut kaiken paskansa tässä pelissä.Miksi? Väitätkö ettette ole ansainneet boksejanne?
Makkara ja kebab + sandels tehny tehtävänsäHetki aikaa siitä kun nähnyt Alkion naaman, mies paisunu kun ilmapallo.
"Stap" "Stop what" "Stap pantsing!" "Punch him? OK!"Sellasta rallienglantia vääntää tuomari et ulkkaritkin ihan pihalla.
Kyllä puolin ja toisin on jäänyt puhaltamatta tässäkin pelissä.Tappara on ansainnut kaiken paskansa tässä pelissä.
Sieltä vaan vois poimia toiseenkin suuntaan rikkeet. Esim. Jasekin kamppi. Miten voi mennä ohi.
Ei tarvitse keinotekoisesti puskea toista joukkuetta eteenpäin. Ne osaa kyllä pelata ilman jatkuvaa tasoittelua.