No eikai nyt saatana noin selvää voi jättää viheltämättä vaikka kuinka kännissä ja ilman sääntökirjaa viheltäisi.Noni, tulkaas Pelsut sanoon, että Tappraa suositaan!
No eikai nyt saatana noin selvää voi jättää viheltämättä vaikka kuinka kännissä ja ilman sääntökirjaa viheltäisi.Noni, tulkaas Pelsut sanoon, että Tappraa suositaan!
Älläs huoli, ens erässä linja vaihtuu. Sit tulee vankilasäännöt.Katos vaan, kaksi selkeää rikettä otettu pois. Mitäs tää nyt on?
Omiin jalkoihin kaatumisesta ei ole tähän asti sääntökirjan mukaan jäähyjä annettu.Ei vittu. Ensin Savinainen nurin, ei jäähyä ja sit heti perään toisinpäin kyllä vihelletään.
Entäs vastustajan mailaan, kuten tossa tapauksessa?Omiin jalkoihin kaatumisesta ei ole tähän asti sääntökirjan mukaan jäähyjä annettu.
Savinaisen kaatamisessa katsottiin hyötynäkökohtaa, kun kiekko jäi kuitenkin Tapparalle.Ei vittu. Ensin Savinainen nurin, ei jäähyä ja sit heti perään toisinpäin kyllä vihelletään.
finaaleita tulee kerran +10v seurattua ni en kyllä pysty muistamaan, mutta kyllä nää finaalit ainakin on ollut. Mä oon samalla läpällä tullut jokasee pelii, että tuomareilla vaihtuu linja joka erään.Onko nämä finaaliseurannat olleet normaalisti näin helvetin täynnä itkua tuomareista? Ei jaksa muistaa, mutta raskasta on.
Ei siinä turkoosin maila käynyt lähelläkään Savinaisen jalkoja.Entäs vastustajan mailaan, kuten tossa tapauksessa?
Onko nämä finaaliseurannat olleet normaalisti näin helvetin täynnä itkua tuomareista? Ei jaksa muistaa, mutta raskasta on.
Älä pilaa hyvää kitinää faktoilla.En ymmärrä miten Savinaisen kaatumisella on mitään tekemistä Tanuksen kampin kanssa
Älyttömän kovaa on kyllä Tapparan alivoima, pelottaa että soi omissa ennemmin.
Viime vuonna oli eri meininkiPleijarit jatkuvaa itkua. Tuomarit päättää kuka voittaa.
Mä en ainakaan itse muista näin heikkolaatuista tuomaritoimintaa aikoihin nähneeni. Ammattituomarit on tähän asti ollut aivan farssi.Pleijarit jatkuvaa itkua. Tuomarit päättää kuka voittaa.
Eikö homma lähde siitä, että tuomarit on paskoja?Onko nämä finaaliseurannat olleet normaalisti näin helvetin täynnä itkua tuomareista? Ei jaksa muistaa, mutta raskasta on.