La 22.3.2014 Otteluseurantaketju, Mestis 7. puolivälierä Sport - Jukurit

  • 25 853
  • 157
Tila
Viestiketju on suljettu.

Steus

Jäsen
Pelataan nyt toki ensin se 60 minuuttia, katsotaan sitä voittajaa sen jälkeen. Meillä on tässä lauantai-illan ratoksi helvetin hyvävauhtinen ja tiukka kiekkopeli, jossa molemmilla joukkueilla on täydet mahdollisuudet voittoon.

Henrion on pelannut pääsääntöisesti hyvin, Manninen on ollut kohteliaasti sanottuna huono. Siinä tähänastisen ottelun toppi ja floppi minun silmissäni.

Kommentaattori ärsyttää edelleen turhalla fanipoikalässytyksellään tuomatta yhtään uusia näkökulmia itse selostukseen. Onko tämä pelkkää meikäläisen antipatiaa, vai onko mies/poika oikeasti turhake tässä lähetyksessä?
 

Entrosantier

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Kommentaattori ärsyttää edelleen turhalla fanipoikalässytyksellään tuomatta yhtään uusia näkökulmia itse selostukseen. Onko tämä pelkkää meikäläisen antipatiaa, vai onko mies/poika oikeasti turhake tässä lähetyksessä?
Näin kotkalasit päässäkin suoraan sanottuna tuo kommentaattori on rasittava ja liian puolueellinen. Olisi edes hauska.
 

jaetski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Minä taas tykkään kommentaattorista :)

Tuo #26 Manninen saisi jäädä katsomoon. Huonoa peliä, ei anna joukkueelle mitään.
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
On se vaan pienestä kiinni. Laukaus maskiin ja luistimesta sisään. Vututtaa vähän.
 
Suosikkijoukkue
Jukurit, TML
Hienosta Vaasalaisesta päädystä jää väkisinkin lievästi akkamainen maku. Ei tarvitse kuin keltapaita seisoo Sportin pelaajan vieressä, niin järkyttävä vinkuminen kuuluu joka puolelta. Jukureita saa kahvata, taklata ja kampata mutta niitä ei kukaan huomaan.

Se on alkuviikosta lähdettävä Turkuun aivan kuin arvelinkin. Kabinetin pelailut alkaa olla sinettiä vaille valmiit. Jukurit on selvästi parempi joukkue jäällä.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Ei voi kun olla tyytyväinen, että tyydyin ilmaiseen striimiin.

Noniin, Tuohimaa imuroi heti alkuun.

Hurraa, tuomarit yrittää taas ratkoa.

Sentään ollaan jo valmiiksi voittajia, niin ei edes vituta ja melkein jo toivon, että lomat alkaa tänään. On tuo vaan niin uskomattoman huono joukkue ja toivottavasti ei montaa näistä naamoista tarvitse ensi kaudella kotkapaidassa nähdä.

Heh, olen tainnut jo aikaisemminkin kirjoittaa, mutta ainakin osa vaasalaisfaneista on jo nyt selkeästi liigatasoa. Ja ei siis millään pahalla, koska kyllähän Mr. Mac asiaakin paljon Spåra-puolelle kirjoittaa, mutta tämä nopea metamorfoosi on kyllä hienoa seurattavaa.

Kuka tää kommentaattorijannu muuten on?
 

MrMacmanaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Heh, olen tainnut jo aikaisemminkin kirjoittaa, mutta ainakin osa vaasalaisfaneista on jo nyt selkeästi liigatasoa. Ja ei siis millään pahalla, koska kyllähän Mr. Mac asiaakin paljon Spåra-puolelle kirjoittaa, mutta tämä nopea metamorfoosi on kyllä hienoa seurattavaa.

Ei tässä muuta, mutta tuo meidän joukkue vain vituttaa tällä hetkellä niin paljon. Jos hävittäisiin ja pelattaisiin hyvin, niin ei siinä mitään, mutta nyt toista kautta putkeen ollaan kaatumassa omaan huonouteen.

Yleisömäärä 2860 tai jotain sinne päin.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
On kyllä vaikea uskoa ettei Sport pelaajat muka parempaan pysty. GAME7 ja uskomatonta läpsyttelyä!

Vai onko tämä nyt joku Liiga ---> Mestis efekti?
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC

Steus

Jäsen
Jukurit jäädyttää tylysti ja pitää Sportin pois paikoilta. 11min jäljellä.

e. 3-3! Pablo mokaa, Piispasen reboundista Kujanpää.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Mitä Setänen oikein sählää? Nyt ne luukut kiinni, prkl!!
 

Steus

Jäsen
No nyt oli tuomarivirhe! Tästä saa marista. Gröndahl vedetään nurin - ei jäähyä - kaataja Kalliola ottaa kiekon, kiertää maalin ja pistää häkkiin.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ei kovin vakuuttavaa työtä kummaltakaan veskarilta.
 

fire^soul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Detroit Red Wings
Tää on aivan jäätävää tää kuinka monta kakkosta Jukureiden olisi PITÄNYT saada. Aika hienoa tuomaritoimintaa. Mitään pois muuten jukureilta ottamatta. Taas taklaus suoraan päähän, ilman kiekkoa..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös