kesätyttö69
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
Oikea tuomio, ei pitäisi Jypille tulla jäähyä.
Eikö se AINA pitäisi viheltää?
Oikea tuomio, ei pitäisi Jypille tulla jäähyä.
Savilahteen osu oman miehen maila suuhun, turha selitellä muuta
Tähän vahva sama. En ole ennen pistänyt merkille, mutta helvetin nopea luistelija tämä Karjalainen.HPK:n paras on ollut Jere Karjalainen.
Molemmista kuultaneen vielä paljon lisää. Miten ihmeessä Jokerit on päästänyt Karjalaisen pois? Vai onko vain kasvamassa korkoa?
Mua nyt hieman hävettää tuo jäähyjen kalastelu jota SaiPan pelaajat harjoittavat.
Saas nähdä. Nyt on kevyimmätkin vihelletty Tapparalta, kuten tuo viimeisin. Toisinpäin ei sitten mitään, mutta eipä Tappara alivoimalla ole paljoa hyökännytkään.
Ei se mikään paikka ollut.
Ansaittu johtomaali kärpille, kerholla edelleenkään yhtään maalipaikkaa.
Noinhan se meni. Eikö siitä kuitenkin kuuluisi minuutit ?Hubacekin maila osuu jo ennen taklausta Savilahtea päähän. Huba ilmeisesti pyörähtää parempaan asentoon taklausta varten ja siinä kohtaa jo kopauttaa mailansa Savilahden päähän.
Joo kyllähän toi JYP pelaajan maila oli, joka SaiPan pelaajan ansiosta Savilahden naamaan saatiin "taklattua".JYPin maila oli.
Mua nyt hieman hävettää tuo jäähyjen kalastelu jota SaiPan pelaajat harjoittavat.
Tekee asioita oikein, kun saa tunteita esiin myös kotisohvalla!
Neljä kertaa Saros yllättetty yläkulmaskodella jo kahdessa pelissä. Jos ja kun tämä on huomioitu myös Kärppien valmennuksessa, niin pitkä on HPK:n tie jatkoon tästä parista.