Ootko tarkistanut vaimon?Aivan saatanan ärsyttävä ininä taustalla. Töllöstä katson.
Ootko tarkistanut vaimon?Aivan saatanan ärsyttävä ininä taustalla. Töllöstä katson.
Huhhuh, Åsten pelastaa. 0-0 Hämeenlinnassa ekan erän jälkeen, ihan hyvä erä molemmilta.
Luotetaan siihen että kakkoserässä aletaan pelaamaan, kuten viime pelit torstain Pelicans-ottelua lukuunottamatra on tupannut menemään. Torstaina lähti heti alusta lähtien.Huolestuttavan paska Kerho. Mutta olisko perus alkupelin kipsi? Puolustus on hirveällä tasolla. Onneksi Larmi oli magic man.
Taimi jäi kentälle mussuttamaan saamastaan kakkosesta kun oman pelaajan maila osui Hpk pelaajan naamaan.
Oliko oikeasti näin? Itse kyllä katsoin, että se oli juuri Taimin maila joka osui.
Pelissä SaiPa kuitenkin pelasi yllättävänkin hyvin ja luistin liikkui. Hyvä tästä vielä tulee. Strömbergin paikka ei kyllä ole 1 kentässä. Ollut akvan paska tänäänkin.
IFK:kin näytti yllättävän hyvältä tuolla kokoonpanolla. Jätkät on kasvattanut munat eiliseltä.
Taimi jäi kentälle mussuttamaan saamastaan kakkosesta kun oman pelaajan maila osui Hpk pelaajan naamaan.
Juuri olin tulossa kysymään samaa, kun ensimmäinen erä meni ohi.Mitenkäs Tampereella? Millaiselta Amigo vaikuttaa näin lyhyellä otannalla.
Ootko tarkistanut vaimon?
Ei erottunut mitenkään.Mitenkäs Tampereella? Millaiselta Amigo vaikuttaa näin lyhyellä otannalla.
Näyttää ihan pelimieheltä, luistin ainakin liikkuu ja pari näppärää syöttöä tarjosi. Voi jo yhden erän perusteella sanoa että paljon enemmän hyötyä miehestä tulee olemaan kuin esimerkiksi Wahlista, mutta riittääkö nostamaan Ilvestä pohjamudasta? Aika näyttää.Juuri olin tulossa kysymään samaa, kun ensimmäinen erä meni ohi.