La 22.10.2016 Otteluseuranta (Liiga)

  • 39 105
  • 533

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kerho tekee tän kyllä ihan itse.
 

Salt

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Taistelevat Irlantilaiset & Golden Boys
SaiPa yllättänyt ja käyttää hyvin KK:n väsymyksen hyödyksi. Toivottavasti ei soi omissa vielä.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nyt ajoin miinaan. Kai tarkoitit Rolosonia? Roussonin tavaramerkki oli mennä maalin taa katkaisemaan rännikiekkoa ja jättää maila sinne maalin taa.
Ei, kyllä mä Roussonia tarkoitin. Oli hänkin ihan hyvä mailankäyttäjä, 0+4 ensimmäisellä kaudellaan ja toisellakin syötti monta maalia, mutta unohdin kyllä Rolosonin ihan kokonaan.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Kerho tekee tän kyllä ihan itse
Toistan kyllä kovasti itseäni, mutta ei toi puolustus vaan riitä parempaan ja hyökkäyspelikin on tänään vähän hakusessa.
Toki HIFKilläkin osuutensa tämän päivän pelissä.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
"Nyt jää Seppälä seisomaan siihen maalin eteen kuin tikku............. saharaan." :D
 

RaikkA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässässäsäsä
Hirveetä paskaa Kouvolassa... Syötöt ohi... laukaukset ohi tai päin ensimmäistä pelaajaa. Harhasyöttöjö ja paitsioita. Kiekko kimpoaa vähän väliä yli laindan jne... Molempien joukkueiden peli hirveää katseltavaa.
 

Fironic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Ducks, Kraken
Miksköhän tuosta tuli Kaltevalle jäähy, mutta hetkeä aiemmin sai Ilves-pelaaja kolata Hytöstä numeroihin ihan surutta? No, tähän ei ainakaan hävitty, vaan paskaan suorittamiseen.
 

Kafrom

Jäsen
Pakollinen tappio sieltä. Yllättävän surkea ja hengetön on kyllä TPS pelillisesti. Pari paikkaa riittävät näköjään joskus kolmeen maaliin.
 

Śmierć

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders & Frans Nielsen + Karhu HT
Mitä tästä jäi käteen: todella tylsä läpsyttely (mistä pitäisi antaa rahat takaisin maksaneelle yleisölle) ja tuomarit vihelsi TPS:lle jäähyn vasta johtomaalin jälkeen. Noh, ei tämä silti tuomareihin ratkennut.
 

Jape

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Mikkelissä jälleen täysi tupa 4200 ja 3 pinnaa tulossa. Hyvä meininki!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös