Sonic Empire
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Feikkiheikit
Katsoin uudelleen. Se oli Kousa #44 joka huitaisi Lehterän jalkoihin. Puolet numerosta oikein siis.No varmasti on sun mielestä väärä jätkä jos haluat sinne jonkun numerolla #42 pelaavan.
Katsoin uudelleen. Se oli Kousa #44 joka huitaisi Lehterän jalkoihin. Puolet numerosta oikein siis.No varmasti on sun mielestä väärä jätkä jos haluat sinne jonkun numerolla #42 pelaavan.
Venyy venyyOn kyllä must see erätauko haastattelu KalPa - TPS pelissä, toki aivan erisyistä!1
Tää vois kestää koko erätauon :DOn kyllä must see erätauko haastattelu KalPa - TPS pelissä, toki aivan erisyistä!1
Eihän tuosta Teissalalle jäähyä arvota?
Eiköhän tätä kelailla vartti ja arvotaan 5+20Eihän tuosta Teissalalle jäähyä arvota?
Lantta jotain vitosta yritti filmaillaHajosko siellä joku siis?
Hajosko siellä joku siis?
Miten muistan, että silloin aikoinaan Lehkosen valmentama HIFK hävisi 7 jotakin SaiPalle. Se kuuluissa ottelu, jossa Saluunan Jani vietti kolmannen erän pukukopissa. Muitanen sitten väärin.Ei. Kuusi nopealla tarkastuksella ennen tätä maksimit.
Meinaat ettei sattunut, vaikkei jäähyn arvoinen ollutkaan?Lantta jotain vitosta yritti filmailla
Ku mulla meni ihan kerran ilmat pihalle (putosin lapsena lumivallin päältä selälleen tielle) niin olin ihan varma että kuolen. En siis tiennyt että ilmat voi tolleen mennä pihalle ja se oli oikeasti aika hirveä kokemus (etenkin kun olin yksin).Meinaat ettei sattunut, vaikkei jäähyn arvoinen ollutkaan?