Lassi on kyl ollu huono, mut toi maali meni kyl enemmän syöttäjän piikkii. Jättö ihan sokkonaHedberg kyllä aika varman oloinen maalintekijä. Thomsonin Lassi on kyllä aika kujalla ollut tänään.
Tietäjä!Patapaitojen pakka levisi ja alkoi jäähyilemään. Ilves 1-2 kohta.
Kyllä, mutta tuon av-maalin saa ottaa piikkiinsä pitkälti Eemeli Suomi.Thomsonin Lassi on kyllä aika kujalla ollut tänään.
Silmät näköjään ummessa KooKoo puolella tuon pikkupossun suhteen.Höpöhöpö. Bergerin molemmat kädet kiinni mailassa ja nojasi olkapäällä Kaitsuun.
Puhutko sa hoono soomi?
Oli minun silmät sen verran auki, että hidastuksesta näin tuon tilanteen, mutta ei vängätä siitä enempää, kun kukaan ei kuitenkaan kuollut.Silmät näköjään ummessa KooKoo puolella tuon pikkupossun suhteen.
Berger nimenomaan otti kädellä kiinni Kantolaa jo ennen kaatumista ja kaatoi vielä Kantolan susi kädellä.
Ilmeisesti se venäjän opetus toimii jo Kouvolassa.
Elä oo tuommonen. Suattaahan se olla ettei savolainenkaan aina kymiläistä ymmärrä.Oli minun silmät sen verran auki, että hidastuksesta näin tuon tilanteen, mutta ei vängätä siitä enempää, kun kukaan ei kuitenkaan kuollut.
Olen kyllä tiennyt, että Savolaiset puhuu epäselvästi, mutta tuo kirjoittamisen vaikeus tuli yllätyksenä.
Vaasan matsista ei saa selostuksesta mitään selvää koska katsomoäänet liian kovalla.
Live*Life is life