La 21.9.2019 Otteluseuranta (Liiga)

  • 33 725
  • 599

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
on #muuten yllättävän viihdyttävä matsi vaikka HMV-KooKoo onkin vastassa.

Me Likes
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Kova kaappaus ollut kyllä Hedberg. Taitaa SHL tai KHL taas kutsua tämän kauden jälkeen.

Osan pelistä ei näytä saavan mitään aikaan, mutta kun paikka tulee, niin ei paljon kysellä.
 

Jani82

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, Detroit Red Wings, Arsenal FC
Höpöhöpö. Bergerin molemmat kädet kiinni mailassa ja nojasi olkapäällä Kaitsuun.
Puhutko sa hoono soomi?
Silmät näköjään ummessa KooKoo puolella tuon pikkupossun suhteen.
Berger nimenomaan otti kädellä kiinni Kantolaa jo ennen kaatumista ja kaatoi vielä Kantolan susi kädellä.
Ilmeisesti se venäjän opetus toimii jo Kouvolassa.
 

Pervert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiitospaidat
Vaasan matsista ei saa selostuksesta mitään selvää koska katsomoäänet liian kovalla.
 
Silmät näköjään ummessa KooKoo puolella tuon pikkupossun suhteen.
Berger nimenomaan otti kädellä kiinni Kantolaa jo ennen kaatumista ja kaatoi vielä Kantolan susi kädellä.
Ilmeisesti se venäjän opetus toimii jo Kouvolassa.
Oli minun silmät sen verran auki, että hidastuksesta näin tuon tilanteen, mutta ei vängätä siitä enempää, kun kukaan ei kuitenkaan kuollut.

Olen kyllä tiennyt, että Savolaiset puhuu epäselvästi, mutta tuo kirjoittamisen vaikeus tuli yllätyksenä.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Oli minun silmät sen verran auki, että hidastuksesta näin tuon tilanteen, mutta ei vängätä siitä enempää, kun kukaan ei kuitenkaan kuollut.

Olen kyllä tiennyt, että Savolaiset puhuu epäselvästi, mutta tuo kirjoittamisen vaikeus tuli yllätyksenä.
Elä oo tuommonen. Suattaahan se olla ettei savolainenkaan aina kymiläistä ymmärrä.

KooKoo ansaitusti johdossa. Vauhdikas peli ja huikeehko kolmas ehkäpä luvassa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Kuuselan huikeaakin huikeampi syotto Morleylle ja 3-1. Todella tarkka syotto maalin eteen. Ai, Saipalainen ohjasi, aina parempi
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös