ei tuo nero Torontossa ihmeisiin pystynyt.
Kumma muuten jos tuo on noin helppoa niin miksi sä et ole huippuvalmentajana? Ja miksi miljoonien budjetilla toimivat joukkueet eivät tota ole keksinyt.
Idiootista en tiedä mutta kyllä sä vedät sellasella tasolla noita juttuja että vähä vois hävetä. Tai olla ihan hissukseen rauhassa.
Ensi vkl formulaa!Tasottakaa jo, maailmanpolliisit! Mitähän sitä ens viikolla tekis, ai niin on NHL:n pelit yhä. Tampa Bay tais voittaa viime yönä.
Ei mitään. Hyvää humalaa! Kyl mä siihen vähän vastailinkin mut emmä viitti vääntää jos toinen hönössä. Oli se sellasta yleisläässytystä meikäläiseltä mut sä niin terävästi vastasit...Oon humalassa, niin sarkasmitutka ei oo oikeassa asennossa. Pahoittelen siinä tapauksessa!
Heleposti me ne hoijjetaan.Voi vitun vitun vittu se on sitten Kanala vastassa...
Pakko nyt kerran vielä kysyä.No tän jälkeen tän viestin jälkeen tajusin, että oot joko trolli tai täys idiootti. Tai pahimmissa tapaukssa molempia. Onnea jatkoon ja ei jatkossa kiinnitetä toistemme viesteihin huomiota ok?
Onkohan McJeesuksella naista? Täytyy googlata.
Ei mitään. Hyvää humalaa! Kyl mä siihen vähän vastailinkin mut emmä viitti vääntää jos toinen hönössä. Oli se sellasta yleisläässytystä meikäläiseltä mut sä niin terävästi vastasit...
Onkohan McJeesuksella naista? Täytyy googlata.