heavylutaa18
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Markus Nenonenkin Tapparassa?!?!? Miten tuo Rautakorpi onnistuu tappamaan kaikkien pelaajien maalivainun? Sportissa hakkas vaikka kuinka monta häkkiä.
Ei näillä näytöillä vielä lähdetä Oulusta mihinkään.Pakko olla iloinen että Vehviläinen on saanut homman toimimaan. Onko lähdössä ulkomaille ensi kaudeksi?
Säästelee ens kaudeksi Kerhoon niitä maaleja. Hyvä vaan ettei nyt mene kaikki finaaleissa.Markus Nenonenkin Tapparassa?!?!? Miten tuo Rautakorpi onnistuu tappamaan kaikkien pelaajien maalivainun? Sportissa hakkas vaikka kuinka monta häkkiä.
Mulle on vähän epäselvä toi poikittainen maila -sääntö. Joskus se on sallittu ja joskus ei.Kas, poikkari-Lasse ehti 10 sekuntia vihellyksen jälkeen paikalle.
Se on taitolaji. Sopivasti ja sopivaan paikkaan. Harva osaa ja Kukkonen on kiistaton kuningas.Mulle on vähän epäselvä toi poikittainen maila -sääntö. Joskus se on sallittu ja joskus ei.
Siinähän se tuli kiteytettynä. Ihan hyvin oot sisäistänyt. Mulle on vielä epäselvää, että onko tuomareilla ja kurinpidolla kuitenkin jokin tarkennettu sääntökirja käytössä. Joskus ei tule jäähyjä, toisinaan samanlaisista ajetaan ulos ja sitten joistain annetaan pelikieltoja. Yhteistä kuitenkin on se, että yleensä kohteelle tulee siitä ehkä mustelma, ehkä ei.Mulle on vähän epäselvä toi poikittainen maila -sääntö. Joskus se on sallittu ja joskus ei.
Nyt on aika paineeton tila. Tosin Tapparan fanina voisi vähän kuumottaa, koska omiin ei paranisi mennä.Onneksi ei ns. oma joukkue pelaa voisi olla sykkeet aika korkealla.
Onneksi ei ns. oma joukkue pelaa voisi olla sykkeet aika korkealla.