La 21.4.2018 Otteluseuranta (Liiga)

• 64 115
  • 756

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Markus Nenonenkin Tapparassa?!?!? Miten tuo Rautakorpi onnistuu tappamaan kaikkien pelaajien maalivainun? Sportissa hakkas vaikka kuinka monta häkkiä.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Markus Nenonenkin Tapparassa?!?!? Miten tuo Rautakorpi onnistuu tappamaan kaikkien pelaajien maalivainun? Sportissa hakkas vaikka kuinka monta häkkiä.
Säästelee ens kaudeksi Kerhoon niitä maaleja. Hyvä vaan ettei nyt mene kaikki finaaleissa.

Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Vittasmaki on kylla tyylikas pakki. Ei montaa mainintaa keraa per peli mutta on tasaisen virheeton ja tekee todella hyvia ratkaisuja, kiekolla ja ilman

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mulle on vähän epäselvä toi poikittainen maila -sääntö. Joskus se on sallittu ja joskus ei.
Se on taitolaji. Sopivasti ja sopivaan paikkaan. Harva osaa ja Kukkonen on kiistaton kuningas.

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Kärpillä heikentynyt kyllä syöttötarkkuus pirusti etenkin hyökkäyspäässä.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Onneksi ei ns. oma joukkue pelaa voisi olla sykkeet aika korkealla.

peruspata

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Pesäkarhut, UP-V, FT Ulvila, Karhut
Maali ei olisi huono.

4

444

Mulle on vähän epäselvä toi poikittainen maila -sääntö. Joskus se on sallittu ja joskus ei.
Siinähän se tuli kiteytettynä. Ihan hyvin oot sisäistänyt. Mulle on vielä epäselvää, että onko tuomareilla ja kurinpidolla kuitenkin jokin tarkennettu sääntökirja käytössä. Joskus ei tule jäähyjä, toisinaan samanlaisista ajetaan ulos ja sitten joistain annetaan pelikieltoja. Yhteistä kuitenkin on se, että yleensä kohteelle tulee siitä ehkä mustelma, ehkä ei.

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
SIELLÄ!!!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy