4
444
Minä olen. Joka ikinen kerta samassa hallissa. Aivan kauhea. Ja totta kai juuri tässä hallissa halliäänet on saatu hyvin mukaan.Aissaatana. En ole ikinä kuullut noin dorkan kuuloista kuuluttajaa.
Minä olen. Joka ikinen kerta samassa hallissa. Aivan kauhea. Ja totta kai juuri tässä hallissa halliäänet on saatu hyvin mukaan.Aissaatana. En ole ikinä kuullut noin dorkan kuuloista kuuluttajaa.
Asennelajihan tuo pitkälti näissä on. Tapparalla on hyviä aloittajia ja nyt kun kaverilla on tunnetila ollut tapissa 100% niin tuossa tulos.Kärpät häviää tänään aloituksia aika paljon.
Ensi kausi on vasta budjetoitu Zabon lentokaudeksi. Samoin kuin Ojamaen ja MJarvisen. Nain ajatuksen tasollaHaki Tapparalta rahat. Runkosarjassa aika njaah ja ei tää kovin hyvältä näytä playoffienkaan osalta.
Patjaan se osuikin.Ei vittu, Leskinen tolppaan?
EDIT: Alkion mukaan patjaan osui.
Onko tuolla Leskisellä joku aineenvaihduntahäiriö tai vesipää? Aivan jäätävän kokoinen kuuppa. Ei saa kyllä Bauerilta noin suurta kypärää hyllystä.
On loppuunmyyty ainakin niin se kuuluttaja sano.Hetkonen siis, mitä vittua? Eikö oikeasti ole tämä(kään) ottelu loppuunmyyty?
Halli oooooooooooooooooooooooon LOPPUUUUUUUUUN MYYYYYYYYYYYYTYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY KÄRPÄT KIIIIIIIIIIIIIIIIIIITTTTTTTTTÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄäääOn loppuunmyyty ainakin niin se kuuluttaja sano.
On, Kärppien yleisöbudjetti on nykyään hieman pienempi mitä vanha 6614.Hetkonen siis, mitä vittua? Eikö oikeasti ole tämä(kään) ottelu loppuunmyyty?
Siellä yksi kenttätason katsomo on muutettu anniskelualueeksi, mikä laskee kapasiteettia.Hetkonen siis, mitä vittua? Eikö oikeasti ole tämä(kään) ottelu loppuunmyyty?
OnHetkonen siis, mitä vittua? Eikö oikeasti ole tämä(kään) ottelu loppuunmyyty?
Toisaalta HIFK-sarjan seiskapelissä oli 6593 eli sata enemmän. Vaan eikös tuo äsken kuulutttanut että loppuunmyyty?On, Kärppien yleisöbudjetti on nykyään hieman pienempi mitä vanha 6614.
On, Kärppien yleisöbudjetti on nykyään hieman pienempi mitä vanha 6614.
Siellä yksi kenttätason katsomo on muutettu anniskelualueeksi, mikä laskee kapasiteettia.
Eikös tästä ollut joku juttu että hurjat 19 paikkaa vähemmän.Siellä yksi kenttätason katsomo on muutettu anniskelualueeksi, mikä laskee kapasiteettia.
Vittu että vituttaa se saatanan kuuluttaja.Halli oooooooooooooooooooooooon LOPPUUUUUUUUUN MYYYYYYYYYYYYTYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY KÄRPÄT KIIIIIIIIIIIIIIIIIIITTTTTTTTTÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄäää