katos tuota teidän puolustusta, onko se nyt muka niin helvetin kova?Materiaali on materiaalia, sulaminen on sulamista. Tällä hetkellä Blues ALIsuorittaa kauden tärkeimmillä hetkillä. Siksi ihmettelen miten Aho on voinut voittaa, sillä alisuorittamalla ei yleensä voiteta. Eikä varsinkaan jollain Jypin materiaalilla.
Runkosarjassa Blues alisuoritti alkuun ja ylisuoritti loppuun, kunnes vikoissa peleissä suli. Se sama sulaminen jatkuu, eikä se kerro hyvää valmentajan kyvyistä.
Ymmärrän että Jyväskylässä kuvitellaan heidän materiaalinsa olevan vuosi vuoden jälkeen niin ylivertainen että alisuorittamallakin voitetaan mestaruus, mutta todellisuudessa asia ei ole näin.
Ymmärrän että Jyväskylässä kuvitellaan heidän materiaalinsa olevan vuosi vuoden jälkeen niin ylivertainen että alisuorittamallakin voitetaan mestaruus, mutta todellisuudessa asia ei ole näin.
Taitaa olla turha tästä vääntää kun argumentointi on tätä tasoa.Sovitaanko sitten niin että Bluesin ykkösketju pelaa huonosti ihan puolustuksen huonouden takia, eikä valmentajalla ole mitään osaa eikä arpaa siihen mihin pelaajat kentällä keskittyvät?katos tuota teidän puolustusta, onko se nyt muka niin helvetin kova?
ja miksi teidän play-off kentällä sailio-liivik-giliatilla ei kestä käpy? onko Aho käskenyt ottaa tyhmiä jäähyjä ja huudella alkulämmittelyissä JYP:n puolelle.
siitä olisi oikeasti enemmän hyötyä, jos keskittyisivät pelaamaan eikä ihme temppuihin
Argumentoinnin taso.Taitaa olla turha tästä vääntää kun argumentointi on tätä tasoa.Sovitaanko sitten niin että Bluesin ykkösketju pelaa huonosti ihan puolustuksen huonouden takia, eikä valmentajalla ole mitään osaa eikä arpaa siihen mihin pelaajat kentällä keskittyvät?
Oletko sitten tyytyväinen?
Osta nenäliina niinkuin aina Bluesin kanssa. T. Mestari
Siis mitä ihmettä? Kyllähän joukkueen voi ruoskia helvetinmoiseen lentoon/ylisuorittamiseen ja Aho mielestäni on tämän kauden Bluesin kohdalla niin tehnyt. Materiaalia ei kuitenkaan voi sivuuttaa ja materiaali on nimenomaan se vastaus kun kyselet että miten Aho on koskaan voinut mestaruuden voittaa.
Oli se Jypin pelitapa miten loistava tahansa, ei se silti yksistään selitä Bluesin tämäniltaista täyslamaantumista. Sitä että paras pelaaja ei yhtäkkiä saa edes helppoja syöttöjä perille, että paras maalintekijä pommittaa metrikaupalla maalin ohi, että hämmentäjät hämmentävät itsensä jäähypenkille täysin turhissa tilanteissa.Aika jännä. Kun toinen joukkue pelaa optimitasolla eli niin hyvin kuin voi (ylisuorittaminen on faktuaalisesti mahdottomuus), se menee vastustajan leirissä siten että lma joukkue pelaa paskasti. Ei voi olla niin että toinen joukkue pelaa niin hyvin jolloin se suorastaan riisuu vastustajn aseet? Fakta on se että JYP pelaa tällä hetkellä siten miten Ahon Bluesia vastaan pitää pelata.
Voiko oikeastaan noin sanoa kun meidän ykkösketjun keskellä on pistepörssin voittaja ja laidoilla 17 ja 18 maalia tehneet miehet? Tämä ketju on ollut täysin pimennossa ja on suuri syy siihen miksi koko joukkueen peli on niin paskaa. Vai Ahoko ne maalit sieltä penkin takaa runkkarissa teki?
Kauden huonoin kotipeli tärkeimpään paikkaan :(
Ymmärsitkö?
Heikosti as usual.
Siitä tuskin olemme eri mieltä etteikö Blues olisi alisuorittanut näissä kahdessa ensimmäisessä. Näiden kahden ensimmäisen jälkeen Aho on taatusti havainnut ettei nykyinen meno riitä alkuunkaan. Siihen tulee satavarmasti muutos.
Siitä olemme kuitenkin eri mieltä etteikö materiaalilla olisi merkitystä näissä tärkeimmissä peleissä. Tämä jälkimmäinen liittyy siihen kun ihmettelet miten Aho on koskaan voittanut mestaruuden. Joukkueen voi aina motivoida ja ruoskia maksimiin, mutta sen maksiminkin kohdalla tulee materiaali jossain kohdin vastaan. En siis näe että tämän kauden Blues pitäisi sisällään niin paljon selkeitä huippupalasia että lopulta kyse olisi vain päävalmentajan panoksesta.
En mielestäni ole missään kohdassa väittänyt ettei materiaalilla ole merkitystä näissä peleissä tai mestaruuden voittamisessa. Sen olen sanonut ettei materiaalilla ole merkitystä siihen että nyt Blues alisuorittaa, eikä siihen ettei alisuorittamalla voiteta mestaruuksia.
No siitä olimmekin samaa mieltä että Blues alisuorittaa tällä hetkellä. Pahoittelen että sain sinulta signaalin siitä ettei materiaalilla olisi merkitystä. Yhdistin tuon vain siihen kun ihmettelit miten Aho on voinut mestaruuden voittaa. Minä näen asian enemmänkin niin että Aho ulosmittaa nyky-Bluesista aikalailla maksimia ja näissä kahdessa ensimmäisessä ei ole putkeen mennyt. Minun tietämä Aho tulee tuohon kuitenkin muutoksen tekemään jo seuraavan aloituskiekon tippuessa jäähän.
No, minä kuvittelin että se muutos olisi tullut jo tänään, viimeistään 3. erään. Mitään ei tullut. Senpä takia juuri ihmettelinkin miten tuollanen valmentaja on voinut mitään voittaa.
Jos minä olisin ollut penkin takana, tänään olisi joku Bluesin pelaaja ottanut ison jäähyn. Ihan vaikka vaan osoittaakseen kotiyleisölle että kyllä edes joku välittää, edes vähän. Nyt jättivät sen kuvan ettei kiinnosta. Edes vähää alusta.
Ihan vaikka vaan osoittaakseen kotiyleisölle että kyllä edes joku välittää, edes vähän. Nyt jättivät sen kuvan ettei kiinnosta. Edes vähää alusta.
Eipä yllätä yhtään, että kuka älypää täällä kommentoimassa. Sulle se on ihan sama vaikka JYP olisi tehnyt voittomaalin ajassa 59.59 niin olisit silti päässyt pätemään yrittämisen ja kiinnostuksen puuttumisesta. Mikä helvetti siinä on niin vaiketa tajuta, että kyllä Blues yritti. Tasoihin ekalla ylivoimalla niin tuo peli olisi ollut ihan erilainen.
Fakta on se, että Tarkki pelaa jumalamoodissa ja se säteilee koko JYP:in joukkueeseen. Kyllä Bluesilla oli maalipaikkoja mutta kun ei mene niin ei mene. Se turhauttaa väkisinkin kenet tahansa ja sitä kautta sekoittaa joukkueen peliä.
Aika tehokkaasti kaadat nyt kaiken Ahon niskaan. Valmentajako se on täysin yksin vastuussa kaikesta, mitä pelaajat kentällä tekevät? Joskus pleijareiden alussa se on tällaista, kun joukkue on kohtalaisen nuori ja kokematon, eikä homma lähde heti rullaamaan. Hyvälläkin valmentajalla on silloin todella vaikea työ kääntää kurssia - etenkin kun aikaa kahden ensimmäisen pelin välillä on todella vähän.Mitä tässä pitäisi sitten tehdä? Laulaa ylistyslauluja Aholle ja pistää pää pensaaseen vai?
Kaada vaan paska mun niskaan jos se sun vitutusta helpottaa, sama se mulle on. Itse en vain tätä ymmärrä, mun mielestä minä en ole vastuussa Bluesin esityksistä kaukalossa. Jyrki Aho on.
Haha, nyt oli kyllä valitettavan heikkoa. Noh. Onnea tiistaille :)Perrinistä olen joskus kuullut, sehän pelaa ensi kaudella TPS:ssä? Lahdenkin oon joskus jossain nähnyt, sehän on se urpon näköinen kaveri, jolla on kapeat hartiat? Mutta ketä noi muut on?