Vanha mies
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jyp ja Suolahden Urho
Väärässä
Olin onneksi väärässä. Hiittolainen kun tuntuu kuitenkin hyvältä
Olin onneksi väärässä. Hiittolainen kun tuntuu kuitenkin hyvältä
Omasta mielestä tämä kuvastaa Tepsin poffeja aina HIFK -matseista asti. Pitääkö sama paikkansa Jypin kohdalla? (Siihen en ota kantaa, koska itse ymmärrettävästi olen puolueellinen) :)
Saapihan sitä yrittää, mutta niinkuin joskus aiemminkin sanoin...yleensä näissä hommissa parempi voittaa.
Onneksi tämä Junttipoika oli suhteellisen vaisu.
Noinhan se sitten näkyy menevän. Tepsukka taputtelee homman kotiin vaikka näennäeinen hallinta onkin jypillä. Sinne vaan Aurajoen varteen..
Mielelläni olisin ollu kotona katsomassa Tepsin jatkoon pääsyä, mutta nyt se ei valitettavasti ole mahdollista...tervetuloa Turkuun maanantaina....me reviltään teidän pelaajilta hiukset päästä.
Sama tatsi maanantaille, ja imetään siitä yleisöstä virtaa! Sama kai kummalle ne huutaa, kunhan mökää piisaa.
Vi**ttaa vaan tuo ykkösen (Immosen) tehottomuus. Jätkille maksetaan enemmän, kun meikeläinen tienaa...
Vi**ttaa vaan tuo ykkösen (Immosen) tehottomuus. Jätkille maksetaan enemmän, kun meikeläinen tienaa...
Olikos ne seisomapaikat siinä fanikatsomon vieressä vai missä?
Olikos ne seisomapaikat siinä fanikatsomon vieressä vai missä? No, pakko tulla peliin anyway, paikat kuin paikat...
Tosin vierasfanina seisomapaikoilla, onko pelkoa, että revitään omat hiukset päästä?
Jep, Turkuhallissa ei ole mitään junttikulmaa, vaan seisoa voi lukemattomissa eri paikoissa ja korkeuksilla. Niillä paikoilla ei sitten tungeksita, ei tuupita, eikä nojata naapuriin, vaan annetaan kaikkien nauttia katkarapuleipänsä rauhassa.Seisomapaikat ovat ympäri hallia. Sieltä vapaasti valitsemaan. Täyttä voi tosin olla...
Seisomapaikat ovat ympäri hallia. Sieltä vapaasti valitsemaan. Täyttä voi tosin olla...
Se on sitte edessä JYPn kauden viimeinen kotiottelu, vähiin käy ennen kuin loppuu.
Mitä mitä seuraavaksi? Minähän korostin ettei tuo vaikuttanut peliin. Oli vaan vitun halpa, säälittävä ja aivan varmasti tahallinen temppu. Ihan liian paljon olen joutunut Jyväskylässä töiden puolesta aikaa viettämään ja tiedän, että sieltä ei saa hyvää ruokaa mistään edes isolla rahalla (hyvät lihapullat ei ole hyvä ruoka). Tuskin Tepsilläkään on kummempia odotuksia ollut ruuan suhteen, mutta silti Jypin rimanalitus vierasjoukkueen ruuan kanssa on kaikkien aikojen pohjanoteeraus maailman urheiluhistoriassa.Mitäs seuraavaksi?
Älä nyt, Pöllöwaarista saa oikein hyvää sapuskaa. Ja jos se ei vaikuttanut peliin, niin ei kai siinä lopulta ole mitään itkemista. Aina sattuu ja tapahtuu.Ihan liian paljon olen joutunut Jyväskylässä töiden puolesta aikaa viettämään ja tiedän, että sieltä ei saa hyvää ruokaa mistään edes isolla rahalla (hyvät lihapullat ei ole hyvä ruoka).
Oliko tämä ruoka-häslinki todellakin tahallinen temppu? Ei vittu sentään.
No onko luuserilla munaa astua esiin, kun JYP ei pettänytkään sinua, ikuista optimistia?
Halki poikki ja pinoon, maanantaina nähdään ja varatkaahan rantapalloja mukaan Turkuhalliin.
P.S Tuokkola vs Salak 6-0