Kaukalonreuna
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
Onhan niitä ennenkin nähty että pelaaja palaa vielä pelin aikana jäälle kunnei vielä aivotärähdyksen oireita ole ilmennyt. Sitten pelin jälkeen vasta tullut. Toivottavasti Nurmi nyt on kunnossa.
Hyvä teoria kyllä, paitsi ettei tällä ylivoimalla päästä sinne finaalin seitsemänteen peliin. RD ei selvästikään miettinyt salajuontaan loppuun saakka :/RD:n salajuoni finaalien seitsemättä ottelua varten. Ylivoimalla jatkoajalla Vaha saa rauhassa viritellä ja laukoa.
Pitäsköhän vahan ja kumppaneiden keksiä ylivoimalle jotain muuta? Aiemmin tuo toimi, mutta nyt voisi tehdä jo jotain muuta kuin Vaha leipomassa kiekkoa laidan vieressä ja muut pidettyinä. Etenkin kun Ville ei miltei ikinä ammu.
Nurmi pelasi lopussa normaalisti. Kunhan sen verran istuskeli ja veti happea, että Tapsan 2+10min jäähy saatiin muutettua 5+20min jäähyksi
No sillä että teidän veskari teki niin huikean pelastuksen ja muuten ei paikkoja oikeastaan ollut kummallakaan.Millä logiikalla pitäisi olla 1-0?
2+10 min olisi ollut oikea tuomia minusta.
Niin, Laurikainen teki pelastuksen, eikä päästänyt maalia. Joten tilanteen pitääkin olla 0-0.No sillä että teidän veskari teki niin huikean pelastuksen ja muuten ei paikkoja oikeastaan ollut.
Jos ottelussa ei enää maaleja tehdä, uskon tästä Sportille merkattavan kolme pinnaa. Oikeastaan ei ole vaihtoehtoja.No sillä että teidän veskari teki niin huikean pelastuksen ja muuten ei paikkoja oikeastaan ollut.
Välillä yrittää ja ehkä kerran pelissä onnistuu. Gagnon tuossa neliön keskelle yleensä päivystää ja yhtä usein kun syöttö hänelle lapaan asti tulee, tuntuu Aaro sohivan sen johonkin katsomoverkkoihin. Semmosta ylivoimaa se Lukon ykkös-yv pyörittää.Pelaako Vaha usein Lukon YVssä kiekkoa neliön keskelle laukojalle? Tuo on mun mielestä loistava kuvio kunhan syöttäjä osaa hommansa.
Ei se muuta yritäkään. Ja siitä Gags vetää plekseihin. Ei niin tehokasta.Pelaako Vaha usein Lukon YVssä kiekkoa neliön keskelle laukojalle? Tuo on mun mielestä loistava kuvio kunhan syöttäjä osaa hommansa.
Se on se huijaamisen kulttuuri. Noloa touhua.Nurmi pelasi lopussa normaalisti. Kunhan sen verran istuskeli ja veti happea, että Tapsan 2+10min jäähy saatiin muutettua 5+20min jäähyksi
Nyt ainakin Vaha ei myynyt syöttöään vaan oli usein nokka päin siinä keskellä olevaa laukojaa, silloin se pelataan pois. Vahalle ilmanen vinkki; käy hakemassa kulmasta vauhtia, liu'u kohti siniviivaa ja heitä no-look siirto neliön keskelle ;)Välillä yrittää ja ehkä kerran pelissä onnistuu. Gagnon tuossa neliön keskelle yleensä päivystää ja yhtä usein kun syöttö hänelle lapaan asti tulee, tuntuu Aaro sohivan sen johonkin katsomoverkkoihin. Semmosta ylivoimaa se Lukon ykkös-yv pyörittää.
Ihan perus porilaisen ininää, aina maristaan kaikesta.Onhan niitä ennenkin nähty että pelaaja palaa vielä pelin aikana jäälle kunnei vielä aivotärähdyksen oireita ole ilmennyt. Sitten pelin jälkeen vasta tullut. Toivottavasti Nurmi nyt on kunnossa.
Itse olin näkevinäni samaa. Eli taisi se hypätä.Nyt raumalainen telkkariselostaja oli "näkevinään", että Sammalkangas hyppäsi... Voi hyvänen aika.