Eipä juuri mitään. Helvetin tylsä peli ilman taklauksia ja tötinöitä. 0-3 johtoasemassa ei enää huvita pelata, joten loppuisi jo.
Se oli ansaittu pomppumaali. Lukon ei tarvitse edes ansaita onnea.Perus ässien maali.
Lähinnä kaipailin ottelun kuuluttajalta etunimeä ja yleisöltä sukunimeä.Kyllähän sitä huudatettiin, kannattajien toimesta kai. Vai ajoinko miinaan?
Sulla on paremmat savut. Mun savutauon aikana Lukko teki. Pakko raitistua ottelun loppuun asti.Just kun mä menin sauhuille... No hyvä näin, repaleinen Ässät taistelee.
Omaan silmään ollut huono.Miten on muuten Mikko Vainonen pelannut ?
Eetu Laurikaisen kypäräkin lentelee päästä näiden torjuntojen edessä. Jännästi irtosi päästä, osuiko siihen kiekko vai oman pakin kyynärpää?
Kyllä mäkin vitun huusin, kun luin täältä maalista. Mun tuurilla aina näin. Mutta hyvä vaan.Sulla on paremmat savut. Mun savutauon aikana Lukko teki. Pakko raitistua ottelun loppuun asti.
Antti Miettinen ei onnistu keskialueelta heittämään kiekkoa häkkiin vaan laukoo tolppaan. Ja perään Kerholla kuusi miestä kentälle ja ylivoima Sportille. Kiire on Sportilla.
Laurikainen perkele! Pelasit sitten nollan, ohhoh! Hattu päästä.
Eihän se osunut tolppaan vaan sivurautaan jos tarkkoja ollaan ;)Kolme pinnaa Ässille edelleen tulossa.