La 21.10.23 Otteluseuranta (Liiga)

  • 10 795
  • 235
Pitkä kolmas erä edessä Lappeessa, mutta kyllä toi Miettisen naama on vielä vähän enemmän norsunvitulla kuin normaalisti.
 

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Upea kuoleva joutsen.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
ja SaiPalle boxia heti perään ja vielä 2+2 min. No siinä se on kolmanteen erään kulminaatiota heti kärkeen.
 

Etäfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Cheerleaderit, Vaihtuvat valmentajat
Nyt tarjoillaan TPS:lle. 2+2 ja jos ei löydä tietään maaliin.. 3:nnessa erässä...
 

S.T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Tampa Bay
Jokseenkin uskomatonta, että Oiva Keskinen varattiin muutama kuukausi sitten vasta kierroksella seitsemän.
Yli-ikäinen ja se laski numeroa. Oli varattavissa jo 15 kuukautta sitten ja siten varmaan unohdettu. Hyvää työtä Columbukselta ja ilmeisesti joku on katsonut Tapparan A:n pelejä viime kaudella.
 

TheJackal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Mulla ei oo mitään Lukkoa vastaan, mut ai että mä nautin kun Lämsän jengi kyntää!!!

Lämsäääää!! Sä oot iha poika vielä!
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei se nyt Lukolle pompi. Noi samanlaiset mitkä pomppii omaan maaliin, eivät pompi toisessa päädyssä.
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Yli-ikäinen ja se laski numeroa. Oli varattavissa jo 15 kuukautta sitten ja siten varmaan unohdettu. Hyvää työtä Columbukselta ja ilmeisesti joku on katsonut Tapparan A:n pelejä viime kaudella.
Joo en mä tarkoittanutkaan, että olisi pitänyt aikaisemmin välttämättä valita. Kertoo siis enemmänkin tuo varausnumero siitä, että on ottanut ihan perkeleen ison askeleen kesän aikana.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: S.T.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lukko-Jukurit 1-5 toiselle erätauolle mentäessä. Taisin hetkeksi jopa nukahtaa äsken.
 

Etäfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Cheerleaderit, Vaihtuvat valmentajat
Piiroiselta hävisi kiekko ja TPS kaventaa 2-1.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös